וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליצמן גרם למעשה לנכות ומוות"

רופא בכיר החליט להגיש תלונה כנגד סגן שר הבריאות ליצמן כנגד העיכוב בהקמת המיון בבית החולים ברזילי. "החלטה שכזו משמעותה גזר דין מוות וודאי על עשרות אנשים שדינם נגזר בגללו"

לאחר ההחלטה שהתקבלה בידי סגן השר ליצמן כי אין להעביר את המיון הקיים בבית החולים ברזילי באשקלון בגלל קיומם של קברים במקום המתוכנן להעתקתו, החליט היום (שלישי) ד"ר ראול רודריגז להגיש תלונה במשטרת עתידים נגד סגן השר על החלטת העיכוב.

ד"ר רודריגז, המייסד של מכללת "מדיסין" לרפואה משלימה סיפר לוואלה! חדשות כי לדעתו "החלטה שכזו משמעותה גזר דין מוות וודאי על עשרות אנשים שדינם נגזר בגלל ליצמן. אם יקום אזרח ויגיד שהוא רוצה להרוג את סגן השר ליצמן, המשטרה תעצור אותו בצדק, והנה קם ליצמן והודיע שיעכב את בניית המיון הראוי וההכרחי".

"החולים, כחצי מיליון בני אדם, יפונו לחדר מיון פרימיטיבי" אמר רודריגז אשר ניסה להמחיש וסיפר כי במיון הקיים בבית החולים "אין מכשירי MRI למשל". ד"ר רודריגז, רופא במשך 22 השנים האחרונות אמר כי "ליצמן למעשה גרם לנכות ומוות. מאז שהוא מתפקד כסגן שר הבריאות לא רק שהוא לא קידם את הקמת המיון אלא עיכב אותה. בשל ההחלטה שהתקבלה, תתעכב הבנייה בעוד שנתיים ועוד אנשים ימותו. המיון הוא ליבו של בית החולים והאנשים שמגיעים לשם נמצאים במצב אקוטי".

"בתור רופא מילואים ביחידת 669" סיפר רודריגז, "אני מכיר את הבעייתיות בהעברת חולים מרחק רב. הדרך בין המנחת לבית החולים רמב"ם ארוכה ובכל סיכום שירות מילואים הייתה שיחה על השומר שמחזיק את מפתח הפשפש שבגלל שלא נמצא אנשים מתו".

"אנחנו כמו צפרדע שמתרגלת למים החמים ולא קופצת. במדינה מתוקנת החלטה שכזו הייתה גורמת לאישפוזו של ליצמן. החלטת הממשלה פוגעת בחיינו. גם אם אתה מטייל שהגיע מהמרכז במרכז או מהצפון אתה נמצא בסיכון כפול ומכופל. זוהי החלטה בעלת משמעות פלילית", אמר.ר ודריגז המשיך וקרא "לכל אדם בר דעת לגשת ולהגיש תלונה נגד העבריין לכאורה" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully