וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל תקף מחסן אמצעי לחימה ברצועת עזה

מטוסי חיל האוויר תקפו מחסן אמצעי לחימה בעזה, זאת בתגובה לירי הרקטות לעבר ישראל. עדי ראייה סיפרו לסוכנויות הידיעות כי בתקיפה נפגעו ארבעה פלסטינים ונגרם נזק למספר מבנים

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

מטוסי חיל האוויר תקפו הלילה (שלישי) מחסן אמצעי לחימה ברצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר כי המטוסים פגעו במטרתם וכי התקיפה באה בתגובה לירי הרקטות לעבר שטח מדינת ישראל. עוד נמסר כי מדינת ישראל וצה"ל רואה בארגון הטרור חמאס האחראי היחידי על המתרחש בעזה.

בהודעת דובר צה"ל נמסר כי "צה"ל לא יסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי המדינה ובחיילים, וימשיך לפעול בנחישות ובעוצמה כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל". עוד נמסר בהודעה כי "צה"ל רואה בחמאס האחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה ובאחריותו לשמור על השקט".

על פי דיווחי סוכנויות הידיעות הערביות, ארבעה פלסטינים נפגעו באורח קל מרסיסי הדף במהלך התקיפה, ביניהם אישה אחת. לפי הדיווח, במהלך התקיפה, אשר התבצעה במזרח הרצועה, נהרס בית מגורים אחד ושלושה נוספים נפגעו.

תקיפת צה"ל באה בתגובה להמשך ירי הקסאמים לעבר דרום המדינה. אתמול נורו שתי רקטות קסאם לעברי שטחי ישראל: רקטת קסאם אחת התפוצצה אתמול בצהריים בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב, אך לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. רקטה נוספת במהלך הערב, אך התפוצצה בשטח פתוח בתוך רצועת עזה. במהלך השבוע האחרון נורתה לפחות רקטה אחת בכל יום לעבר ישובי עוטף עזה.

זוהי תקיפתו השלישית של צה"ל ברצועת עזה במהלך הימים האחרונים. אמש תקף צה"ל מנהרת הברחה בדרום הרצועה, וביום שישי התבצעה תקיפה נוספת במתקן חמאס בסמוך לשדה התעופה הבינלאומי בעזה. במהלך התקיפה הרס צה"ל מתקן אימונים של חמאס והופצצו מספר מבנים. בשתי התקיפות הנוספות לא היו נפגעים או נזק כתוצאה מנפילת הרקטה.

עדכון ראשון: 2:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully