וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר לצעירים שדקרו למוות והעלימו ראיות

ביהמ"ש גזר עונשי מאסר של 11 ו-13 שנים על שני קטינים שדקרו למוות צעיר במרכז המסחרי בבאר יעקב לפני שנתיים. השניים ניסו להעלים ראיות ואף איימו על עד ראייה שהיה במקום

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (שני) עונשי מאסר של 13 ו-11 שנה על שני צעירים בני 18 ו-19 שהורשעו בעבירות של הריגה והדחה בחקירה. השניים הורשעו בהריגתו של צעיר בן 19 במהלך קטטה שהתפתחה במרכז המסחרי בבאר יעקב לפני כשנתיים.

מכתב האישום עולה, כי השניים שהו בפיצרייה במרכז המסחרי בה עבד אחד מהם. למקום הגיעו גם הקורבן וחבריו והחלו להתגרות בשניים. שני הקטינים, להם סכסוך קודם עם החבורה, הצטיידו בסכינים ודקרו את הצעיר למוות בעת שזה ניסה להפריד בין הצדדים. אחד הקטינים הצמיד סכין לצווארו ודחף אותה, ואילו השני היכה אותו בבטנו. לאחר המעשה, שטפו השניים את הסכין, השליכו אותו לפח, החליפו את בגדיהם המגואלים בדם בניסיון להשמיד ראיות, וכן איימו על עד ראייה שהיה במקום לבל יספר את שראה.

במהלך המשפט כפרו השניים בהאשמות נגדם. בהחלטתו כתב השופט ג'ורג' קרא, כי "הנאשמים, חרף גילם הצעיר התנהגו כעבריינים מנוסים - ברחו מהזירה, שטפו את סימני הדם מהסכין ששימשה אותם לדקירה, הדיחו עד לבל יספר כי ראה אותם במרכז המסחרי, שם התרחש האירוע, והסתלקו מהמקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully