וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה מתכוון לכתוב צ'אווס בבלוג הפרטי שלו?

נשיא ונצואלה ידוע בסלידתו מהאינטרנט, אך הוא הבין שזאת דרך נוספת להגיע היישר אל ליבם של בני עמו. צ'אווס צפוי לפתוח בלוג שבו יעדכן על הנעשה בארמון הנשיאותי

רק לפני שבוע הוא הביע את סלידתו מכל פעילות מקוונת ואף הודיע על הצורך להסדיר את הפעילות באינטרנט בארצו, ועכשיו נשיא ונוצואלה הוגו צ'אווס מתכנן לפתוח בלוג משלו. אתר האינטרנט של "הוול סטריט ג'ורנל" דיווח הלילה (שני) כי במהלך תכנית הטלוויזיה השבועית שלו "הלו, פרזידנטה", אמר צ'אווס": "אני מתכוון לנהל קרב משלי באינטרנט".

צ'אווס חשף כי מתקינים עבורו מחשב בארמון הנשיאותי באמצעותו הוא יוכל לתקשר ישירות עם הציבור ולעדכן אותו על פגישותיו, חקיקה ונושאים נשיאותיים אחרים. "אתקשר עם מיליוני בני אדם, ולא רק בוונצואלה, אלא בעולם כולו" , אמר צ'אווס. לפי "הוול סטריט ג'ורנל" , לא ידוע מתי הבלוג יושק.

האופוזיציה בוונצואלה משתמשת באינטרנט כדי לארגן הפגנות נגד הנשיא, צעד שמרגיז מאוד את הנשיא ואף הוביל אותו לטעון כי יש לפקח על האינטרנט. "האינטרנט הוא תעלת ביצור במאבק, מכיוון שמתרחשת כעת קונספירציה. זה כאילו שיש להם רובה או תותח. הם משתמשים בהרבה עמודים ובלוגים, ומונחים כמו בלאקברי וטוויטר, זרמי הקונספירציה האלה".

אתמול הכחיש צ'אווס כי בכוונת הממשלה להגביל או לשלוט באינטרנט ואמר כי תכניות הממשלה בנושא נועדו לתת כוח לאזרחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully