וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל תקף מנהרת הברחה בדרום רצועת עזה

מטוסי חיל האוויר תקפו מנהרת הברחה בדרום רצועת עזה. זאת בתגובה לירי הרקטות לעבר שטח ישראל. מצה"ל נמסר כי מדינת ישראל וצה"ל רואה בחמאס האחראי היחידי על המתרחש בעזה

מטוסי חיל האוויר תקפו הלילה (שני) מנהרת הברחה בדרום רצועת עזה. מצה"ל נמסר כי המטוסים פגעו במטרתם וכי התקיפה היא תגובה לירי הרקטות לעבר שטח מדינת ישראל. עוד נמסר כי מדינת ישראל וצה"ל רואה בארגון הטרור חמאס האחראי היחידי על המתרחש בעזה.

אמש נורתה רקטת קסאם לעבר ישראל והתפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון. לא היו נפגעים או נזק. רקטה זו מצטרפת לארבע רקטות הקסאם שנורו שלשום לעבר יישובי עוטף עזה. רקטה אחת נפלה באזור המועצה האזורית חוף אשקלון, סמוך לאחד הקיבוצים. רקטה אחרת התפוצצה בשטח פלסטיני באזור כיסופים. עוד רקטה נפלה באזור שדרות, סמוך לאחד הקיבוצים במועצה האזורית שער הנגב ורקטה נוספת שוגרה מרצועת עזה והתפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. בכל המקרים לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

ביום שישי תקף צה"ל מתקן של חמאס באזור דהנייה סמוך לשדה התעופה הבינלאומי בדרום רצועת עזה. מצה"ל נמסר כי הותקף מתקן אימונים של חמאס בנמל התעופה בדהנייה וכי הופצצו מספר מבנים. תקיפה זו בוצעה בתגובה לשיגור רקטת הקסאם באותו היום אשר נפלה בשטח פתוח סמוך לקיבוץ במועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים או נזק כתוצאה מנפילת הרקטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully