וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין חדש: כך הופך גלעד שליט לרון ארד

אסור שגלעד שליט יהפוך להיות רון ארד הבא - זהו המסר של הקמפיין החדש של צבא החברים של גלעד. בקמפיין נראית תמונתו של גלעד הופכת בהדרגה לזו של הנווט הנעדר, ומיד לאחריה מופיע הכיתוב: "גלעד עדיין חי?"

מערכת וואלה!

"צבא החברים של גלעד" פרסם הערב (ראשון) סרטון במסגרת קמפיין חדש למען שחרורו של החייל החטוף. הסרטון נפתח בתמונת שחור-לבן של גלעד, שמשתנה בהדרגה עד שהיא מתמזגת בתמונתו של הנווט הנעדר רון ארד, שנמוגה לאחר מכן. בהמשך מתוסף הכיתוב: "גלעד עדיין חי?", ומיד אחריו: "אסור לאבד זמן". המסר שעולה מהקמפיין הוא כי אם שליט לא ישוחרר, הוא יהפוך ל"רון ארד הבא".

במסגרת המאמצים לשחרור בנם, נפגשו היום אביבה ונעם שליט עם מזכ"ל האו"ם באן קי מון. לאחר הפגישה הם סיפרו כי המזכ"ל הביע תמיכה מלאה במשפחה ובגלעד. "הוא הביע את דעתו על כך שהחזקתו של גלעד בידי חמאס, ללא זכויות אדם, היא מצב בלתי נסבל", אמר נעם שליט לאחר המפגש.

נעם ואביבה שליט, יצאו הערב לז'נבה ויישאו שם דברים בדיון מיוחד של המועצה לזכויות האדם של האו"ם. בני הזוג שליט ידרשו מהמועצה ליישם את המלצות דו"ח גולדסטון, שקרא לחמאס לשחרר את גלעד שליט וכמו כן ידרשו לאפשר לבנם ליצור קשר עם בני משפחתו ולאפשר אצלו ביקורים של אנשי הצלב האדום.

פעילי המטה לשחרור שליט המתינו הבוקר במעבר ארז להגעתו של מזכ"ל האו"ם כדי "להזכיר לו" שהחייל החטוף נמצא ברצועת עזה וטרם זכה לביקור של נציגי ארגון הצלב האדום. כאשר הגיעה שיירתו של באן קראו הפעילים לעברו לדרוש מחמאס לאפשר לצלב האדום לבקר את החייל החטוף ולקדם את המשא ומתן לשחרורו.

"אנחנו תובעים לדעת מה שלומו. שארגון הצלב האדום יקבל אפשרות לבקר אצלו", אמר לוואלה! חדשות איש המטה יואל מרשק. הפעילים הביאו דמויות של החייל החטוף כדי להציב אותן בכניסה למעבר הגבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully