וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: בית הנבחרים יצביע על חוק הבריאות

נשיא ארצות הברית ברק אובמה ערך פגישות עידוד ותמיכה בקרב הדמוקרטים בוושינגטון, על מנת להבטיח שהרפורמה המקיפה שלו בביטוח הבריאות תעבור היום בבית הנבחרים

בית הנבחרים האמריקאי יצביע היום (ראשון) על חוק הרפורמה בביטוח הבריאות האמריקאי. אתמול ערך הנשיא ברק אובמה כינוס לגיבוש תמיכה של חברי הבית הדמוקרטים, לקראת ההצבעה, ודחק בהם: "בואו נעשה את זה". הדמוקרטים צפויים להשיג את הרוב הדרוש להעברת הרפורמה המקיפה ביותר במערכת הבריאות ב-50 השנים האחרונות, שתיתן כיסוי ביטוחי ל-95% מאזרחי המדינה.

"זה בידיים שלכם, זה הזמן להעביר רפורמה במערכת הבריאות עבור אמריקה, ואני בטוח שאתם הולכים לעשות את זה", אמר אובמה, שביטל את נסיעתו לאינדונזיה ואוסטרליה בשל ההצבעה.

החוק שעומד להצבעה מהווה פשרה בין הגרסאות שהעבירו בית הנבחרים והסנאט בסוף השנה שעברה, לאחר דיונים ארוכים ומתישים. הוא משלב הרחבה של ביטוחי הבריאות הממשלתיים וסבסוד לרכישת ביטוח בריאות באופן פרטי. בכך יצטרפו 32 מיליון אזרחים למעגל המבוטחים.

בית הנבחרים אמור להתחיל בהצבעה אחר הצהריים (שעון וושינגטון),. ראשית, על אופן הדיון על החוק, לאחר מכן על תיקונים לסעיפים בחוק הסנאט, ובסופו של דבר על חוק הסנאט עצמו. בהנחה שלא יהיו הפתעות בלתי צפויות עקב סעיפים הנוגעים להפלות, הדמוקרטים צפויים לזכות ב-216 הקולות הדרושים להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully