וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גידלה 23 חיות מחמד ברכב - ונקנסה

אישה באוסטרליה שהתגוררה ברכבה יחד עם 12 החתולים ו-11 הכלבים שלה נקנסה ב-9,000 דולרים אוסטרלים בגין התעללות בבעלי חיים. "הם המשפחה היחידה שיש לי"

אישה אוסטרלית נקנסה ב-9,000 דולרים אוסטרלים בגין התעללות בבעלי חיים. בית המשפט בגולד קוסט גזר היום (חמישי) על קרול לינט סמואלס מבריסביין, קנס של 4,000 דולרים אוסטרליים מכיוון שלא סיפקה ל-12 החתולים הפרסים שלה מזון, ומחסה הולמים. כמו כן, היא חוייבה לשלם 5,000 דולרים לאגודת צער בעלי חיים, שהחרימה ממנה את החיות.

אשה גידלה 23 חיות מחמד ברכב. Barcroft media/, GettyImages
החתולים סבלו מתת-תזונה ומחלות. חיות המחמד שנמצאו ברכבה של האשה/GettyImages, Barcroft media/

נציג האגודה סיפר בבית המשפט שסמואלס החזיקה ברכבה 12 חתולים בשבעה כלובים. החתולים היו כלואים רוב הזמן ברכב, בלי גישה לאוכל, מים או ארגז חול. לדבריו, כשרכבה נבדק הוא הסריח מריח אמוניה עז, והחתולים סבלו מתת-תזונה פרעושים ושפעת חתולים. הכלבים נמצאו סמוך לרכב.

סמואלס טענה שהיא היתה מגדלת חתולים מצליחה אך עקב המשבר הכלכלי בשנה שעברה היא נאלצה למכור את ביתה המפואר ובלית ברירה לעבור לגור ברכבה יחד עם חיות המחמד שלה, להם היא מתייחסת כאילו היו ילדיה.

סמאולס הודתה בתשעה סעיפי עבירה על חוק להגנה על חיות. "איבדתי כל כך הרבה, ולא רציתי לאבד גם את החתולים שלי, בגלל שהם המשפחה היחידה שיש לי", היא אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully