וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעשה טוב ביום: עזרה לעיוורים וחלוקת מזון

וואלה! וארגון חברה טובה עוזרים לכם להעביר את השבוע בכיף! גם השבוע שלל אפשרויות להתנדבות מהנה ברחבי הארץ במקום ובזמן המתאים לכם ביותר

21.3 - הסעת ילדים לטיפולים רפואיים בכל הארץ

עמותת "תכלית" הקימה מערך הסעות ארצי עבור ילדים רבים החולים במחלות קשות וזקוקים להגיע לטיפול רפואי, מדי שבוע ולפעמים אף מדי יום. אתם יכולים להצטרף בזמנכם הפנוי ולהסיע אותם אל בית החולים או מבתי החולים חזרה אל ביתם, כך תקלו בצורה משמעותית על חייהם.

21.3 - איסוף מזון משווקים בירושלים

ארגון "מאיר פנים" בירושלים זקוק לעזרתכם באיסוף מזון משווקים שונים באזור ירושלים. המזון יועבר לאלפי אנשים שנתמכים על ידי הארגון מדי יום. ניתן להצטרף למבצע איסוף המזון גם כקבוצות, בואו עם מספר חברים וצאו יחד למבצע שכולו טוב.

22.3 - פעילות חווייתית עם ילדים בסיכון ברחובות

40 ילדים בסיכון מגיעים מידי יום לבית הנוער אותו מפעילה "עמותת לשובע". הילדים (בכיתות ג'-ח') מגיעים למרכז בשעות אחר הצהריים, מכינים שיעורי בית ומשתתפים בפעילויות מהנות. אתם מוזמנים להגיע למרכז, לעזור לילדים בהכנת שיעורי בית, לשחק איתם, להקריא להם סיפורים ולהעביר כל פעילות מהנה אחרת כמו פעילות ספורט, בישול, מוסיקה וכדומה. הילדים ישמחו לקבל תשומת לב מכל אחד ואחת מכם!

22.3 - חלוקת סלי מזון לנזקקים ברמת גן

במרכז רמת גן ממוקם בית מעשים טובים המופעל על ידי מתנדבי חב"ד. בבית יכול כל אדם לתרום לנזקקים, וכל נזקק יכול להגיע ולקבל תמיכה. בנוסף, מארגן הבית חלוקת סלי מזון למשפחות נזקקות ברחבי העיר וגם אתם יכולים להשתתף בחלוקה: בואו עם כלי רכב העמיסו את הסלים, חלקו אותם למשפחות השרויות במצב קשה, ושפרו את תנאי חייהם כבר השבוע.

23.3 - איסוף עודפי מזון בלילה בבאר שבע

מדי יום ולילה נזרקים לפח הזבל עשרות טונות של מוצרי מזון טרי, מבתי אירועים שונים, מסעדות ומאפיות. רוצים להציל אותו ולהעביר אותו לאנשים שבאמת זקוקים לו כדי להתקיים? בארגון "משולחן לשולחן" תוכלו להתנדב מתי שנוח לכם באיסוף המזון והעברתו לבתי תמחוי ועמותות שונות. יש לכם רכב, רצון טוב ומספר שעות פנויות בשעות אחר הצהריים או הלילה? אם כן, בואו לקחת חלק בפרויקט החשוב הזה.

24.3 - חוגי פנאי עם כבדי ראיה ועיוורים בחיפה

בואו ללוות עיוורים וכבדי ראיה במגוון חוגי פנאי מהנים - מלאכת יד, ריקודי עם ועוד. תוכלו גם לנהל עימם שיחות מעניינות, להקריא להם סיפורים ועיתונים ולבלות איתם בשאר פעילויות יומיומיות מהנות שמאורגנות על ידי האגודה למען העיוור.

24.3 - אריזה וחלוקת מזון בכפר סבא

הצטרפו לעמותת "הזן את הכל" באריזה וחלוקת מוצרי מזון בסיסי לכ-400 משפחות נזקקות בכפר סבא. סלי המזון מחולקים מידי שבוע לקראת שבת ומשפרים מאוד את תנאיהן הקשים של המשפחות. גם אתם יכולים לקחת חלק בעזרה למשפחות אלו.

25.3 - בילוי עם קשישים באשקלון

קשישים חביבים מבית האבות "אחוזת הורים" באשקלון ישמחו לקבל מכם קצת תשומת לב. שיחה, משחק, טיול בחצר, קריאת ספר, עיתון, הגשת ארוחת צהריים, או כל דרך אחרת שתעביר את זמנם בהנאה ותשפר את שגרת היום-יום שלהם.

26.3 - טיפול בכלבים עזובים בהרצליה

עמותת "הרצליה אוהבת חיות" מטפלת בכלבים העזובים בעיר ומעניקה להם יחס חם ואוהב. בכל יום שישי עורכת העמותה ימי אימוץ וזקוקה לעזרתכם. בואו לטייל ולשחק עם הכלבים באזור, תנו להם תשומת לב, ועזרו להם למצוא בית חם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully