וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוחד: יום הזעם בראי התקשורת האירנית

כלי התקשורת באירן עוקבים בדריכות אחר המתיחות בירושלים: סוכנות הידיעות אירנה פרסמה אמש כי הג'יהאד האסלאמי קרא לתושבי ירושלים לפתוח באינתיפאדה עקב הסכנה הנשקפת למקומות הקדושים.

עוד פרסמה הסוכנות ידיעה לפיה קבוצת מדענים פלסטינים קראו לנתק כל מגע עם ישראל, לנוכח פעילותה בירושלים. מוקדם יותר דיווחה אירנה כי מוסא אבו-מרזוק, יו"ר הלשכה המדינית של חמאס, ביקש כי שאלת ירושלים תעמוד בראש סדר העדיפויות של הכינוס הבא של ראשי מדינות ערב. כמו כן הובאו דבריו של רמאדן שלח, המזכיר הכללי של הג'יהאד האיסלאמי, שאמר כי פעולות ישראל לייהוד ירושלים נדונות להיכשל.

ביקורו של נשיא ברזיל בישראל זכה גם הוא לסיקור נרחב, ודבריו בנוגע לצורך בהסרת החומה והמצור על עזה צוטטו בהרחבה במספר סוכנויות ידיעות.

בסוכנות הידיעות פארס ניוז הובאו דבריו של מזכ"ל באן קי מון שאמר כי הבנייה במזרח ירושלים איננה חוקית. מנגד, גם התבטאותו של ליברמן לגבי הבנייה קיבלה הדים, ופארס ניוז ציטטו את דבריו לפיהם הבקשה להפסיק את הבנייה בירושלים איננה הגיונית. כמו כן ציטטה הסוכנות מספר בכירים פלסטינים, בהם עמרו מוסא ואבו מאזן שקרא להפעיל לחץ על ישראל, ואמר כי לפני שעל ישראל להפסיק את הבנייה בטרם יהיה אפשר להתחיל בשיחות.

  • עוד באותו נושא:
  • איראן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully