וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודעות טוויטר אנטישמיות ב-CNN

רשת CNN שידרה הודעות טוויטר נגד ישראל, חלקן בעלות נופך אנטישמי, במהלך שיחה בין וולף בליצר למגיש אחר בנושא מתיחות היחסים בין ישראל לארצות הברית

רשת CNN בארצות הברית שידרה שלשום (שלישי) הודעות טוויטר אנטישמיות שנשלחו על ידי צופים. במהלך תכניתו של המגיש ריק סאנצ'ז, המפרסם בטוויטר מדי יום את רשימת הנושאים עליהם ידון בתכנית, ערך המגיש שיחה עם הכתב הבכיר וולף בליצר בנושא המתיחות ביחסי ישראל-ארה"ב. לאורך השיחה הופיעו בתחתית המסך מספר הודעות שתוקפות את ישראל, הכוללות משפטים כמו, "זוהי פשוט העמדת פנים. ריק, אתה לא יודע שישראל היא הבוס וארצות הברית היא פשוט המשרת הצייתן? הלובי היהודי מנהל את אמריקה". "קשה לי להאמין שישראל מילאה אחר הנוהל הרגיל בהכרזה על ההתנחלויות. ישראל היא רודפת בצע."

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ישראל היא רודפת בצע"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אתם יודעים שישראל היא הבוס וארה"ב היא רק"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עבד ממושמע. הלובי היהודי שולט באמריקה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בן סמית' מאתר האינטרנט POLITIC.COM פרסם אמש לראשונה על ההודעות. בעוד שהכינוי של השולח מופיע בתוך המסרונים, סמית' תהה אם צופים שאינם מכירים את טוויטר אכן יכולים לזהות את השמות.

מ-CNN נמסר לוואלה! חדשות בתגובה כי "הרשימה מאגדת את תגובות המשתמשים הן בטלוויזיה והן באינטרנט בזמן אמת, כך שהדעות המפורסמות על המסך משקפות את הטרנד בטוויטר בכל רגע נתון. אתמול פרסמה התכנית טוויטים ששיקפו מגוון של דעות בנושא חשוב זה, כולל דעות התומכות או מתנגדות לפעולות ממשלת ישראל, כמו גם תגובות התומכות או מתנגדות לפעולות נשיא ארה"ב. למעשה, בהקשר הרחב הטוויטים בנושא משקפות דעה שלילית נגד נשיא ארה"ב והבית הלבן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully