וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ויד2 משיקות לוח דרושים חדש: JobCity

פורטל האינטרנט ואתר הלוחות משיקים אתר דרושים בעיצוב חדשני, הכולל ממשק חיפוש מרכזי שמאפשר למועמדים לנהל בקלות ובחינם את תהליך חיפוש העבודה

וואלה! ו-יד2 הודיעו היום (רביעי) על השקת לוח הדרושים JobCity. אתר הדרושים שהושק בעיצוב חדשני כולל ממשק חיפוש מרכזי המאפשר למועמדים לנהל בקלות וללא תשלום את תהליך חיפוש העבודה. כמו כן, כולל הממשק מערכת התאמות ייחודית בין מיומנויות והעדפות המועמד לדרישות המשרה. האתר החדש מחליף את אתר וואלה! Jobs - צעד הבא בעקבות הודעת וואלה! מנובמבר האחרון על כניסת יד2 כשותפה בלוח הדרושים שלה.

ב-Jobcity מופיעות עשרות אלפי הצעות עבודה המתעדכנות מדי יום ובנוסף האתר כולל מגוון שירותים ייחודיים עבור מחפשי העבודה והמעסיקים. שירות ייחודי המוצע למחפשי העבודה הוא יצירת פרופיל מקצועי הכולל את מיומנויותיו, מיקומו, השכלתו, היסטוריה תעסוקתית והעדפותיו של המועמד. המעסיק ממלא את דרישות המשרה והמערכת מתאימה את הנתונים בזמן אמת ומציגה לכל אחד מהצדדים את המשרות והמועמדים על פי מידת ההתאמה. עם כל הגשת מועמדות, נוספים פרטים המתמלאים בפרופיל המועמד ומשפרים את המשרות המתאימות המוצגות לו.

למועמדים ממשק נח המאפשר צפייה במשרות המותאמות ע"י המערכת, מידת התאמתן לפרופיל שלהם וסטטוס הגשת המועמדות. כמו כן, כולל הממשק אפשרות לתקשר עם המעסיקים. האתר יספק בימים הקרובים עמוד פרופיל מועמד דיגיטלי הנוצר ע"י המערכת ומאפשר לכל משתמש צירוף של תמונה וקובץ וידאו לפרופיל הכולל את כל פרטיו האישיים. הפרופיל הדיגיטלי החדשני ישמש כאמצעי להפצה מסיבית בין חברים ואנשי מקצוע כקורות חיים משודרגים.

בנוסף, לוח ג'וב סיטי פועל ברשתות החברתיות להפצת משרות ייחודיות ועדכניות למועמדים על פי פילוח גיאוגרפי. מועמדים הנרשמים לקבוצה האזורית של ג'וב סיטי ברשת Facebook וטוויטר נהנים מעדכון רציף בסטטוס הפרופיל של משרות רלוונטיות הממוקמות באזורים בהם הם מחפשים עבודה.

אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!: "ג'וב סיטי מציע בחינם את מה שאחרים מציעים בתשלום. מדובר במוצר מצוין הן בהיקף ומגוון המשרות והן באיכותן וברלבנטיות שלהן. התוכנית שלנו היא להפוך את ג'וב סיטי ללוח הדרושים המוביל בישראל. זו הקטגוריה הראשונה אליה אנו נכנסים בתחום הלוחות ובעתיד אני מאמין שנפעל גם בקטגוריות אחרות".

שון תל, מנכ"ל יד2: "ג'וב סיטי מביא בשורה של ממש לשוק הדרושים בישראל, לא רק בזכות מנועי החשיפה האדירים של וואלה! ויד2, אלא בעיקר בשל ממשק המשתמש החדשני והגישה הלוקלית שמתאימה לעשור הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully