וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנרל אמריקאי: "לאירן לא יהיה אטום השנה"

הגנרל דיוויד פטראוס האחראי על פעילות צבא ארה"ב במזרח התיכון אמר כי מסתמן עיכוב בהתקדמותה של אירן בפיתוח נשק גרעיני. "אני לא חושב שתהיה להם פצצת אטום השנה"

מפקד פיקוד המרכז האמריקאי הגנרל דיוויד פטראוס, האחראי על פעילות צבא ארצות הברית במזרח התיכון אמר היום (שלישי) כי מסתמן שחל עיכוב בהתקדמותה של אירן בפיתוח נשק גרעיני. הוא הביע אמון כי לרפובליקה האיסלמית לא תהיה פצצת אטום השנה. "אני לא חושב שתהיה להם פצצת אטום בשנה הקלנדרית הזאת", אמר פטראוס לפאנל של הסנאט האמריקאי.

ביום ראשון אמר שר החוץ הצרפתי ברנאר קושנר כי החלטת מועצת הביטחון של האו"ם על סנקציות חדשות נגד אירן לא צפויה להתקבל לפני יוני. קושנר הוסיף שאם ההחלטה לא תעבור, על אירופה וארצות הברית לפעול לבדן.

במהלך מפגש של שרי חוץ בצפון פינלנד אמר קושנר כי צרפת ממשיכה בנחישותה להעביר באו"ם סנקציות נגד תוכנית הגרעין האירני, אך תמיכתן של סין ורוסיה עדיין אינה בטוחה. "אנו מדברים ומדברים, מנסים להגיע להסכם על ידי משא ומתן, ובו זמנית עובדים על סנקציות. לפני יוני, אני מקווה, אבל מי אני שאקווה או אחליט".

שר החוץ הפיני אלכסנדר סטוב, שאירח את שרי החוץ של אירופה וטורקיה בלפלנד, אמר כי מתפתח קונצנזוס באיחוד להטלת סנקציות חד-צדדיות, אך עדיין לא ידוע מה יהיה טיבן של הסנקציות . שרי החוץ צפויים לדון בנושא במפגשם הבא בעוד שבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully