וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: החולצה שלא עברה את הבידוק לטיסה

הנהלת נמל תעופה בלונדון התנצלה בפני נוסע, לאחר שבודק ביטחוני ביקש ממנו להפוך את חולצתו מכיוון שטען שהכיתוב עליה מאיים

הנהלת נמל התעופה גאטוויק שליד לונדון התנצלה היום (שני) בפני גבר שנדרש להפוך את חולצתו עליה היה כתוב "חופש או תמות", מכיוון שהיא יכולה להתפרש כמאיימת.

לויד ברקס, מאמן כדורגל לילדים, נעצר אתמול על ידי מאבטח בנמל התעופה בעת שהיה בדרכו לחופשת סקי באוסטריה עם בת זוגו ושני ילדיו. "עברנו את גלאי המתכות. בתחילה הם אמרו לי להוריד את נעלי ההתעמלות שלי. אחר כך לקחו את הארנק שלי. ואז הבחור שבדק אותי אמר לי ללבוש את החולצה שלי הפוך", סיפר ברקס לעיתון הבריטי "הדיילי טלגרף".

ברקס הוסיף כי "הבחור אמר: 'יש כמה חברות תעופה שמודאגות לפעמים מטי-שרטים כמו שלך, היא יכולה להיות קצת מאיימת'". ברקס אמר שהוא חשב בתחילה כי המאבטח מתלוצץ איתו. "זה רק דוגמה על חולצה, זה לא גותי, או משהו שמופיע לך בתוך הפרצוף, והמשפט די קטן. שאלתי אם אני יכול לכסות את זה עם הסוודר שלי והוא אמר שזה בסדר".

דוברת נמל התעופה התנצלה על המקרה: "לנמל התעופה גאטוויק אין מדיניות בקשר לכיתובים הולמים או לא הולמים על חולצות שהנוסעים לובשים בזמן שהם עוברים בידוק ביטחוני. בעוד שביטחון ואבטחה נמצאים בעדיפות העליונה שלנו, אנו גם מצפים שהצוות יפעיל היגיון פשוט ושיקול דעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully