וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום: פורום לקויות למידה בוואלה! קהילות

אלפי תלמידים יתרימו היום למען אגודת ניצן וארגוני החרשים בישראל. וואלה! קהילות והצוות המקצועי יערכו דיון בפורום ליקויי למידה בין השעות 11:00-13:00

אגודת "ניצן" וארגוני החירשים בישראל יערכו היום (שלישי) את יום ההתרמה השנתי שלהם. אגודת ניצן פועלת כבר למעלה מ-46 שנה כדי לקדם ילדים ובוגרים עם ליקויי למידה, קשיי תפקוד והסתגלות והפרעות קשב וריכוז. לאגודה 35 סניפים באמצעותם ניתנים מידי שנה שירותים מגוונים לאלפי ילדים ובוגרים, כגון: אבחון דידקטי ופסיכולוגי, הוראה מתקנת, טיפולים פסיכולוגים ופרא-רפואיים, סיוע והכוונה להורים, שיקום לקראת חיים עצמאיים של בוגרים עם לקויות קשות ומחלות נלוות ועוד.

מומחים מעריכים כי למעלה מ- 10% מכלל אוכלוסיית הילדים והבוגרים סובלים מלקויות למידה. כ- 2% מאוכלוסיה זו זקוקה למסגרות חינוך מיוחדות. סה"כ במערכת החינוך 190,000 – 180,000 תלמידים לקויי למידה. ניצן מסבסדת מלגות בהיקף 2 מיליון ¤ לשנה למימון אבחונים והוראה מתקנת, לילדים ממשפחות מעוטות יכולת.

דו"ח לקויות הלמידה של אגודת ניצן, שמתפרסם לרגל יום ההתרמה חושף כי 26% מההורים לילדים עם ליקויי למידה מוציאים מעל 1,000 ¤ בחודש על פעילויות לילדים, וכי אחוז גבוה יותר של תלמידים עם ליקויי למידה (60%) נעזרים בשיעורים פרטיים – לעומת תלמידים ללא לקויות (48%). עוד עולה, כי כרבע מהתלמידים לקויי הלמידה סבלו השנה החולפת מבעיות חברתיות ומחציתם מבעיות רגשיות.

* לתרומת 10 שקלים לשם מימון מכשירי שמיעה, או אבחונים והוראה מתקנת לילדים משכבות מצוקה אפשר לסמס: 10 לטלפון 6226.

* לתרומה טלפונית ניתן לצלצל למספר: 5372270 – 03

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully