וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חינוך מיני: ביה"ס באילינוי עם 78 תאומים

בתיכון בארה"ב נמצא ריכוז חריג בגובהו של תאומים: 39 זוגות תאומים, ולעתים שלישיות, מאכלסים את ספסל הלימודים. גם במחוז כולו אחוז התאומים גדול פי 3 מבאוכלוסיה הרגילה

ברנדון וברנדה וולש מ-90210 כבר לא לבד. בבית הספר התיכון במחוז קוק באילינוי שבארצות הברית גם המורים וגם התלמידים כבר רגילים לראות כפול. בבית הספר ניתן למצוא לא פחות מ- 39 זוגות של תאומים.

גורמים במדינת אילינוי דיווחו כי בפרבר כולו אחוז התאומים ו/או השלישיות הוא 3%, כמעט פי שלושה מהממוצע באוכלוסייה הכללית. אחוז זה נשמר כבר קרוב לעשרים שנה, כך מדווחים גורמים במחלק הבריאות של המדינה.

שמו של בית הספר, "פאלוס הילס", הולך לפניו בנושא הקירבה המשפחתית שבין חלק גדול מתלמידיו, וכך נערכים בבית הספר טקסים למכביר החוגגים את התופעה החריגה.

בין זוגות התאומים בתיכון לומדים אנדרו ומאט וויטק, שזכו לתהילה מקומית בעקבות נסיבות לידתם המיוחדות: אף על פי שהם תאומים, כל אחד מהם נולד במקום אחר.

"הלידה שלנו הקדימה בשבעה שבועות", אמר מאט. " אמא שלנו אומרת שהיא בדיוק התכוננה לקראת יציאה לבית החולים, ולפתע, היא נכנסה לצירים, ואחי אנדרו נולד". שני אמבולנסים הגיעו ויילדו את התאום הראשון בהצלחה. אך מאט "העקשן" נשאר ברחמה של אמו למשך שעה נוספת ועוד ארבע דקות, ובזמן זה צוות עזרה ראשונה פינה את אמו לבית החולים, שם נולד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully