וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיקה בדובאי שווה לחודש מאסר בכלא

בני זוג מבריטניה נתפסו במהלך "מפגן פומבי של אינטימיות", שכלל נשיקות ושתיית אלכוהול. הם נשלחו לחודש מאסר, בעקבות תלונה של אם שטענה שהדבר פגע ברגשות בנה

נשיקה תמימה בדובאי עלולה להוביל למאסר. את העובדה הזו חוו על בשרם בני זוג מבריטניה שנתפסו מתנשקים ברחובות דובאי ונשלחו לתקופת מאסר של חודש. בני הזוג, אזרח בריטי תושב דובאי, איימן נג'אפי וחברתו, נעצרו בנובמבר לאחר שאם מקומית הגישה למשטרת דובאי תלונה, לפיה בנה הקטן נפגע לאחר שצפה בהם מתגפפים וצורכים אלכוהול בפומבי.

בני הזוג הגישו ערעור על גזר הדין שהתקבל היום בבית המשפט המקומי. לטענתם לא נוצר כל מגע אינטימי. "בני הזוג לא התנשקו על פיהם", אמר עורך דינם, "היה זה רק מפגש ידידותי רגיל בין שני מכרים, ואין להחשיבו כפוגעני". עוד הוסיף עורך דינם כי התביעה הגישה עדויות סותרות. הדיון בדבר הערעור נקבע לתחילת חודש אפריל.

אמו של המורשע המתגוררת בלונדון ביקשה לטהר את שמו של בנה. "בני הוא ילד טוב, בוגר ונבון, אינני יכולה להאמין לכך. הוא מכיר את כל חוקי המקום ומכבד אותם, ולא ייתכן שעשה זאת. אפילו כאן בלונדון לא היה מבצע מעשים כאלה בפומבי", אמרה האם ההמומה.

בנוסף נקנסו בני הזוג ב-272 דולרים בגין צריכה בלתי חוקית של אלכוהול. הם שוחררו בערבות, וצפויים לעמוד בפני גירוש לכשיסיימו את ריצוי תקופת המאסר שנגזרה עליהם.

מדובר במקרה השלישי במהלך השנתיים האחרונות שבו אזרחים בריטיים מפרים חוקי הגינות ציבורית בדובאי. האוכלוסייה הזרה בעיר שטופת השמש והפטורה ממס שבמפרץ הערבי גדלה מאוד בשנים האחרונות, שינוי שהוביל לעימות תרבותי-חברתי בינה ובין האוכלוסייה המקומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully