וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מותו של פייסל חוסייני נחקר שוב

מחמוד אל-מבחוח, אתה לא לבד. העיתון "לוס אנג'לס טיימס" מדווח כי הרשויות במפרץ החליטו לחקור בשנית את מותו של מי שהיה הממונה על תיק י-ם ברשות הפלסטינית. חוסייני מת בכווית ב-2001

האם חיסולו של בכיר חמאס מחמוד אל-מבחוח בדובאי, הביא לחקירה מחודשת של מות בכיר פלסטיני נוסף? העיתון "לוס אנג'לס טיימס" מדווח היום (ראשון) כי הרשויות במפרץ הפרסי חוקרות שוב את מותו של פייסל חוסייני, לשעבר הממונה על תיק ירושלים ברשות הפלסטינית. חוסייני מת מהתקף לב בכוויית ב-2001.

החקירה נפתחה לאחר שמשטרת דובאי הצליחה, לטענתה, לפענח את רצח אל-מבחוח. "אנו יודעים עכשיו מהי שיטת העבודה שלהם. אנו יודעים איך הם פועלים", אמר לעיתון מוסטפא עלאני, חוקר ב"מכון המחקר במפרץ הפרסי", הנמצא בדובאי, על החוליה שביצעה את חיסול אל-מבחוח.

חוסייני מת במאי 2001 בבית מלון בכוויית בעת ששהה במדינה על מנת להשתתף בכינוס שדן בהתנגדות לנורמליזציה עם ישראל. הוא היה בן 61 במותו. לאחר האירוע, יו"ר הרשות הפלסטינית דאז יאסר ערפאת האשים את ישראל במותו של חוסייני. לטענתו, התקף הלב של חוסייני נגרם בעקבות גז מדמיע ששאף במהלך ההפגנות במזרח ירושלים.

מותו של אל-מבחוח נקבע בתחילה כמוות טבעי, אך לאחר שנודעה זהותו, החוקרים ערכו בדיקת רעלים והתגלה כי לגופו הוזרקה מנה גדולה של חומר מרדים. "כל המבצע היה מבוסס על הנחה בסיסית אחת: שהמוות יירשם כמוות טבעי", אמר עלאני. לדבריו, ההנחה הזאת הובילה לנפילתם של המתנקשים. "הסיבה שבגינה הם היו כה רשלנים היא שהם חשבו שלא תהיה חקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully