וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרב יהפוך לסיוט - המצילים בהשתלמות

אם חשבתם על כניסה למים הקרירים של חופי תל אביב, רק קחו בחשבון שהמצילים עורכים השתלמות באילת. הבשורה הטובה: מזג האוויר השרבי צפוי להגיע לקיצו כבר מחר

לאחר ההפוגה בסוף השבוע, צפוי מזג האוויר השרבי לחזור היום (ראשון) למתקפה נוספת. הטמפרטורות יעלו במידה ניכרת ובאזורים שונים אף ישרור אובך. בדרום הארץ צפיות להתחולל סופות חול. מזג האוויר השרבי צפוי להישבר מחר בצהרים וביום שלישי המגמה תתהפך וקיים אף סיכוי לטפטוף קל.

אם חשבתם שתוכלו להתגונן מפני החום על ידי טבילה במי הים של חופי תל אביב, אז תשכחו מזה. הסיבה: המצילים צפויים לצאת להשתלמות באילת, על מנת להתכונן כראוי לפתיחת עונת הרחצה הקרבה. דובר איגוד המצילים אבי עפיה אמר לוואלה! חדשות כי "ההשתלמויות יתמקדו בעיקר בנושא שיפור כושרם הגופני של המצילים". יש לציין כי באופן לא אופייני לעונה, ייתקלו המצילים בבואם לאילת בים גבה גלי.

בשירות המטאורולוגי מדגישים כי הטמפרטורות יגיעו היום לרמה קרובה לאלה שנמדדו בשבוע שעבר. בתל אביב טמפרטורת המקסימום תגיע ל-33 מעלות ביום ובלילה הן יצנחו לרמה של 22 מעלות. בירושלים צפויות להימדד היום 30 מעלות, ברמת הגולן ובגליל 28, בשפלה 34 ובאילת תגיע הטמפרטורה ל-32 מעלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully