וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה בעולם מקיימים הכי הרבה יחסי מין?

על פי מחקר חדש הנשים הפעילות מינית ביותר בעולם נמצאות בניו זילנד. הגברים הפעילים ביותר מבחינה מינית נמצאים לא רחוק משם, באוסטרליה

נשות ניו זילנד הן הנשים הפעילות ביותר מינית מבין נשות העולם, כך עולה מסקר חדש שפורסם אמש (שבת) במדינה. לפי תוצאות הסקר, נשות ניו זילנד מקיימות במשך חייהן יחסי מין עם 20.4 בני זוג בממוצע.

הסקסולוגית ד"ר מישל מארס אמרה כי הגברים בניו זילנד הם האשמים במספר הגבוה שדווח. "הגברים בניו זילנד לא ממש טובים בלהתחיל עם נשים, אלא אם הן מאד שיכורות. לכן, נשים נוהגות להתחיל עם גברים באותה מידה", אמרה. מארס הוסיפה כי "בעוד שהרבה בני אדם יקראו את הסטטיסטיקות הללו בצורה שלילית, אני חושבת שמדובר בדבר חיובי. מדובר במעשה שמביא לשיוויון בין המינים".

על פי הסקר, הגברים המשוחררים מינית ביותר בעולם גרים ממש לא רחוק מהנשים: הגברים המשוחררים ביותר מינית בעולם הם האוסטרלים, שם ממוצע בני הזוג עומד על 29.3 בני זוג בתקופת חיים.

קומיקאית מקומית אשר התראיינה לעיתון ההרלד, שחשף את ממצאי המחקר, אמרה כי לדעתה ממצא זה מעיד יותר מכל כי נשות ניו זילנד הן הכנות ביותר בעולם. בארצות הברית לשם ההשוואה, נשים צעירות נוהגות לדווח על בתוליהן, זאת למרות שהן נוהגות לקיים יחסי מין לא מלאים, אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully