וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיבי: "ישראל - מהמדינות הגזעניות ביותר"

ח"כ אחמד טיבי טוען כי הכנסת העבירה למעלה מ-35 חוקים שמפלים את האוכלוסיה הערבית. "אמנם יש לנו את הזכות להצביע, אך אנו מופלים בכל שאר הדברים"

חבר הכנסת אחמד טיבי טוען כי הכנסת העבירה למעלה מ-35 חוקים אשר מפלים את האוכלוסיה הערבית במדינת ישראל. במאמר שכתב עבור העיתון "וושינגטון פוס" בארצות הברית תקף טיבי את הגזענות בישראל, כדבריו, ואת מדיניות ההסברה הישראלית.

"בעוד שיש לנו את הזכות להצביע, אנו מופלים בכל שאר הדברים. המדיניות הישראלית מציבה אותה עם המדינות המערביות הגזעניות ביותר בחמישים השנים האחרונות. שר הביטחון אהוד ברק הזהיר השנה שישראל עלולה להפוך למדינת אפרטהייד. ג'יימס בייקר הזהיר כי אם ישראל לא תצליח להגיע לשלום במשא ומתן, היא עלולה להפוך לאומה של אפרטהייד. שניהם לא חושבים שהיום הזה הגיע עדיין, אך אנו הפלסטינים רואים את זה יום-יום עם חומת ההפרדה שעוברת בגדה ובמזרח ירושלים, ובחוקים המפלים ישראלים לעומת פלסטינים."

טיבי הוסיף במאמר שפורסם בעיתון כי "התגובה הישראלית לגבי ההידרדרות במעמדה הבינלאומי היא פרופגנדה במקום להתמודד עם חוסר הצדק המהותי. המשרדים הממשלתיים בישראל עסוקים בחודש האחרון בדפי הסברה ובתחרות לנוסעים ישראלים לחו"ל המעוניינים להסביר את המדיניות הישראלית".

  • עוד באותו נושא:
  • אחמד טיבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully