וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקוורטט גינה את הבנייה במזרח ירושלים

לביקורת על ישראל בעקבות ההחלטה לאשר 1,600 יחידות דיור חדשות במזרח ירושלים מצטרף הקוורטט שפרסם הודעת גינוי להחלטה. "צעדים חד צדדיים לא יוכרו על ידי הקהילה הבינלאומית"

אחרי הודעתו של אבו מאזן על דחיית פתיחת שיחות הקירבה עם ישראל ונזיפתה של מזכירת המדינה האמריקאית הילרי קלינטון בדבר אישור ישראל לבנות 1,600 יחידות דיור במזרח ירושליים, פרסם הלילה (שבת) גם הקוורטט הודעת גינוי לישראל. "אנחנו מגנים את החלטת ישראל לקדם תכניות בנייה במזרח ירושלים", נכתב בהודעת הארגון.

"הקוורטט חוזר ואומר כי צעדים חד צדדיים של כל אחד מהצדדים לא ייקבע מראש את תוצאות המגעים ולא יוכר על ידי הקהילה הבינלאומית", נאמר בהודעה. הקוורטט הדגיש את חשיבות השגת השלום בין ישראל לפלסטינים לשני הצדדים ולעולם כולו. הקוורטט הודיע כי ידון בנושא בפגישתו הבאה הצפוייה להיערך במוסקבה בשבוע הבא.

אמש נזפה קלינטון בראש הממשלה בנימין נתניהו. בשיחה טלפונית עם נתניהו אמרה קלינטון כי "הצעד שלח מסר שלילי ביותר בנוגע לקשרים שבין ישראל לארה"ב". קלינטון הוסיפה כי ההכרזה על בנייה נוספת במזרח ירושלים עומדת בניגוד גמור לרוח הביקור של סגן הנשיא ג'ו ביידן בישראל. "הפעולה חותרת תחת האמון האמריקאי בתהליך השלום ותחת האינטרסים האמריקאים.

  • עוד באותו נושא:
  • קווארטט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully