וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחיות בהולנד נמאס: אנו לא בקטע של סקס

איגוד האחיות בהולנד פתח בקמפיין שנושא את המוטו: "סקס אינו חלק מהטיפול". מקור הקמפיין הוא בתביעת מטופלים רבים לקבל מהאחיות טיפול מיני כחלק מזכויות החולה שלהם

בהולנד משאירים את הסקס לרובע החלונות האדומים: איגוד האחיות בהולנד יפתח היום (שישי) בקמפיין לאומי, בעקבות תלונות רבות שנשמעו באחרונה מצד מטופלים רבים במדינה על כך שהתפקיד אינו כולל גם שירותים מיניים. למרבה הפלא, מסתבר שבהולנד התופעה מוכרת למדי, ולא רק בסגרת הפנטזיה הגברית.

לפיכך, באיגוד הנקרא NU'91, החליטו לשים לכך קץ אחת ולתמיד. במסגרת מסע הפרסום האגרסיבי ברחבי המדינה, השם שנבחר להוביל את הקמפיין הוא "זה הגבול שלי", מלווה בתמונתה של אחות צעירה המכסה את פניה בהצלבת ידיים.

אתמול הצהיר דובר האיגוד כי הקמפיין נוצר לאחר שהתקבלה לפני כשבוע תלונה מאחות צעירה בת 24, שסיפרה כי גבר בעל מוגבלות פיזית בן 42 בו טיפלה בביתו, דרש ממנה לספק לו שירותים מיניים.

עוד סיפרה האחות כי היא חזתה במו עיניה בקולגות לעבודה אשר לא רק נדרשו לכך, אלא שהן אף הציעו לספק למטופל טובות הנאה מיניות. כשהיא סירבה לכך, ביקש המטופל לפטר אותה, בטענה שהיא אינה כשירה לספק לו את הטיפול הנדרש לשביעות רצונו.

"סוג כזה של טיפול אינו חלק מאחריותן של האחיות והמטפלות", אמרו באיגוד. נוסף על כך, האיגוד עירב את המשטרה ההולנדית במקרה, אשר בודקת אם נעשה עוול גם לאחיות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully