וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמין שסוף העולם מגיע - ואנס את בנותיו

גבר אמריקאי הואשם כי היכה ואנס את חמש בנותיו. במהלך חקירתו התברר כי האיש ביצע את המעשים המיוחסים לו לאחר שהבין כי "העולם עומד להגיע לסופו"

אסווד איינדה, אמריקאי בן 51, מואשם כי אנס את חמש בנותיו וכי הכניס להריון שלוש מתוכן. מקורות במשטרה המקומית תיארו את איינדה, המכונה גם אריק מקגיל, כמי שביקש לשמור על טהרת דמו. "הוא אמר כי העולם עומד להגיע לסופו ושאלו עומדים להיות רק הוא וצאצאיו הנבחרים", העידה אשתו לשעבר בוורלי בזמן השימוע בעניינו.

אניינדה, אשר תיאר עצמו כיוצר סרטים ויזם בתחום המשקאות הקלים, נהג לפי כתב האישום לשמור על צאצאיו קרוב אליו מאמונה במשיחותו. ג'וסף דל רוסו, התובע במשפטו אמר כי "הצהרת הנשים מלמדות על אב מוטרף עם תסביך משיחי". איינדה חמק מחוקרים לרווחת הילד ונהג לעבור מעיר לעיר במדינות ניו ג'רסי ופלורידה בין השנים 1985-2002. הוא נהג, לכאורה, להכות את ילדותיו עם קרשים ולבעוט בהן על מנת לעצור אותן מלדבר על מעשי האונס.

רבים ממעשי האונס המיוחסים לאניידה נעשו בזמן שהמשפחה גרה בבית לוויות נטוש, שם נולדו חלק מהתינוקות, אשר מתוכם מתו שניים, ואילו שאר התינוקות מעולם לא נרשמו וגודלו בבית. בוורלי איינדה, אשתו לשעבר אשר לה ולאסווד נולדו תשעה תינוקות אמרה כי "הוא היה מנהל יחסים עם כל בנותיו. אני לא נלחמתי בו. פחדתי להילחם בו. פחדתי אפילו להאשים אותו בדברים או לקרוא לו פדופיל".

איינדה נעצר בשנת 2006 ודמי הערבות לשחרורו הועמדו על מיליון דולר. בחודש הבא הוא יעמוד לדין על ההאשמות באונס חמש בנותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully