וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרלמנט האירופי קורא לשחרור גלעד שליט

הפרלמנט האירופי קיבל פה אחד את ההחלטה הקוראת לשחרורו המיידי של החייל החטוף גלעד שליט. "ישנה התעלמות נמשכת מזכויות האדם הבסיסיות של שליט"

הפרלמנט האירופי קרא היום (חמישי) לארגון חמאס לשחרר באופן מיידי את החייל החטוף גלעד שליט. ההחלטה התקבלה פה אחד. הפרלמנט, שהתכנס בשטרסבורג שבצרפת קרא בנוסף לחמאס להעניק לגלעד את הזכויות המגיעות לו לפי אמנת ז'נבה. סעיפים בהחלטה שהתייחסו לאסירים פלסטינים המוחזקים בידי ישראל נדחו על ידי הפרלמנט.

"ישנה התעלמות נמשכת מזכויות האדם הבסיסיות של גלעד שליט. משפחתו והשלטונות בישראל ובצרפת לא קיבלו כל מידע לגבי מצבו הבריאותי". הפרלמנט האירופי קרא בהחלטתו לחמאס "לאפשר לצלב האדום להיפגש עם גלעד שליט ללא דיחוי, ולאפשר לו ליצור קשר או לשלוח מסר למשפחתו".

בנוסף חתמו חברים בפרלמנט האירופי על מכתב לקתרין אשטון, שרת החוץ של האיחוד האירופי, בו הם מבקשים ממנה לעלות את סוגיית שחרורו של שליט בביקורה המתוכנן לעזה ב-17 במרץ.

נעם שליט אביו של גלעד נפגש אתמול בשטרסבורג עם נשיא הפרלמנט האירופאי הרמן ון-רומפוי לקראת ההצבעה האירופי בעניין בנו. שליט עידכן את נשיא הפרלמנט כי העסקה נמצאת כרגע בהקפאה, מאחר שחמאס לא העביר את תשובתו לעסקה המוצעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully