וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעשה טוב ביום - חלוקת מזון ועיצוב גינות

וואלה! וארגון חברה טובה עוזרים לכם להעביר את השבוע בכיף! גם השבוע שלל אפשרויות להתנדבות מהנה ברחבי הארץ - אתם רק צריכים לבחור מתי ואיפה

13.3-17.3 - צביעת בתי ילדים בסיכון במגדל העמק

במהלך השבוע הקרוב תקיים הסוכנות היהודית ותוכנית פותחים עתיד מבצע התנדבות ובו תוכלו לרענן את כישורי הצביעה והשיפוץ שלכם במבצע צביעת בתים של ילדים ובני נוער ממשפחות בסיכון במגדל העמק. עזרו בהכנת הבתים לצביעה, בסתימת חורים בקירות ובצביעת הבתים. בזכותכם ייהנו המשפחות מתנאי מחייה טובים יותר שיגרמו להם לתחושה נעימה והרבה אושר.

16.3 - הצטרפות ליום המעשים הטובים בכל הארץ

ביום שלישי יתקיים יום המעשים הטובים הרביעי של עמותת רוח טובה. במהלך יום המעשים הטובים תוכלו לעשות דבר טוב באזור מגוריכם לאוכלוסיית יעד שאותה תבחרו. ניתן להצטרף לפעילות סביבתית או חברתית בהתאם לבקשתכם. נצלו את היום לעשייה טובה למען האחר ותיהנו מחוויה מרגשת ביום שכולו טוב.

17.3 - אריזה וחלוקת מזון לנזקקים בת"א

כ-300 משפחות נזקקות, יתומים ואלמנות נתמכים ע"י עמותת "חסדי שלום ואהרון". העמותה מקיימת ימי אריזה וחלוקת מזון ומזמינה אתכם לקחת חלק בימים אלו, במהלכם תארזו את המזון בסלים, ותחלקו את הסלים למשפחות. אין צורך בכלי רכב.

18.3 - השתתפות בחוגי פנאי עם בעלי אוטיזם בהרצליה

בהוסטל "בית אקשטיין" בהרצליה מתגוררים כ-20 ילדים ובוגרים בעלי אוטיזם. מידי יום הם משתתפים בחוגים שונים ומהנים מתחום הספורט, המוסיקה וטיפול בבעלי חיים. בואו להשתתף עימם באחד מהחוגים, העבירו להם הרצאה מעניינת מתחומי הרפואה, תזונה, טיולים או כל נושא מעניין אחר. או עזרו בהעברת החוגים ובטיפוח הגינה הטיפולית.

19.3 - טיפוח הגינות הקהילתיות בירושלים

סייעו למינהל הקהילתי - גינות העיר בירושלים בעיצוב וטיפוח הגינות הקהילתיות בשכונות העיר. אם יש לכם ידע בעבודות גינה בואו ועזרו לשפר את חזות השכונות הירושלמיות.

  • עוד באותו נושא:
  • התנדבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully