וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמדינג'ד: ישראל השנואה בסוף דרכה

לדברי נשיא אירן, "המשטר השנוא ביותר בעולם הוא המשטר הציוני, שנמצא בסוף דרכו". סגן נשיא ארה"ב בתל אביב: "אנחנו נחושים למנוע מאירן השגת נשק גרעיני"

"כיום המשטר השנוא ביותר בעולם הוא המשטר הציוני, שנמצא בסוף דרכו". כך אמר היום (חמישי) נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד במהלך ביקור בעיר בנדר-עבאס שבדרום המדינה.

נשיא הרפובליקה האסלמית התייחס גם לכיבוש אפגניסטן על ידי ארה"ב. לדבריו, "הם באים לאזור כדי לפתור את ענייניהם הפנימיים וכדי לעשוק את מדינות האזור. על כן על מדינות האזור לעמוד על המשמר. המפרץ הפרסי הוא מפרץ של חברות ואחווה, ואירן לא תרשה שכוחות זרים ישחיתו אותו. אם מדינות יהירות חשבו שהן יוכלו לשלוט במקורות הנפט של המפרץ, הרי שהן טועות".

בתוך כך, סגן נשיא ארה"ב ג'ו ביידן התייחס היום לאיום האירני. בנאום באוניברסיטת תל אביב אמר ביידן, כי ארצו נחושה למנוע מהרפובליקה האיסלמית להפוך למעצמה גרעיני. לדבריו, "לישראל אין איום אסטרטגי חמור מזה. אנחנו נחושים למנוע מאירן השגת נשק גרעיני. נקודה. היא מהווה איום גם לביטחונה של ארה"ב ולמדינות רבות אחרות". הוא הבהיר כי העימות עם אירן הוא "האתגר בעל החשיבות המרכזית במדיניות האמריקאית ושהתגרענותה של אירן "תהיה תוצאה אומללה להתחלה מבטיחה של המאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully