וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: האב אנס, הרשויות פחדו לדווח

התפתחות מחרידה בפרשת "יוזף פריצל הבריטי", האב שהכניס את שתי בנותיו להיריון 18 פעמים והוליד עמן שבעה ילדים. כעת מתברר כי רשויות הרווחה ידעו על ההתעללות, ולא נקפו אצבע

אב מבריטניה השתמש בבנותיו כשפחות מין במשך למעלה משלושה עשורים, ורק עכשיו הסתבר כי ההתעללות המתמשכת יכולה היתה להיעצר בשלב הרבה יותר מוקדם. מקורות בבריטניה דיווחו שלשום (שלישי) כי באמצעות התערבותם של מעל מאה עובדי הרווחה, שנחשפו לגילויי התעללות במהלך השנים, אפשר היה לעצור את האב ממעשי הזוועה שביצע בבנותיו. העובדים שהגיעו מספר רב של פעמים לבית המשפחה, היו מפוחדים מכדי לפעול ובכך לסיים את ייסורי הבנות.

האב בן ה-57 הורשע כבר ב-2008, לאחר שבמשפט התגלה כי אנס את בנותיו יותר מ-1,000 פעמים. עוד התגלה במשפט כי הבנות הולידו לו שבעה ילדים מתוך 18 היריונות. ואולם הפרשה נפתחה מחדש כשנחשפה מעורבותם של מעל 100 עובדי הרווחה, שהגיעו מ-28 סוכנויות רווחה שונות, ואיש לא פצה פה.

עובדי הרווחה היו מודעים לחשדות בדבר גילוי העריות, אך לא נקפו אצבע, מחשש פן יועמדו מול תביעה משפטית בגין האשמות שווא. באופן מפתיע, איש מבין העובדים לא נענש או פוטר.

מדוחות של רשויות הרווחה והמשטרה עולה כי כבר ב-1997 ניתן היה לעצור את מעגל האונס והאימה, כאשר אחיהן של הבנות דיווח למשטרה על הנעשה בבית אביו.

במקרה דומה בדרגת החומרה, יוזף פריצל, אב אוסרי, כלא את בתו בצינוק במשך 24 שנים, אנס אותה והוליד עמה בכפייה שבעה ילדים. מדובר אפוא בשניים ממקרי ההתעללות הקשים ביותר שנודעו בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully