וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם השביתה הזאת תיגרר - המכונית שלכם לא

השלטון המקומי יוצא למאבק בקיצוץ בתקציבים הממשלתיים המועברים לו, וישבית ביום רביעי את מערך הפיקוח העירוני. המשמעות: ביום זה לא יינתנו דו"חות חניה ולא ייגררו כלי רכב

אם לא תחול תפנית במהלך היממה הקרובה, צפויים נהגי ישראל להתעורר ביום רביעי ליום חג של ממש. ביום זה צפויות הרשויות המקומיות ברחבי הארץ לערוך שביתת אזהרה בת יום, והמשמעות היא שלא יינתנו דו"חות חניה ולא ייגררו כלי רכב. ברשויות מוחים על הקיצוץ בתקציבי החובה הממשלתיים ועל גזירות נוספות שלטענתן הוטלו עליהן.

בנוסף להשבתת הפיקוח העירוני והפסקת חלוקת הדו"חות, יש גם צד משמח פחות בשביתה הצפויה: לא תיאסף אשפה, פעילות הניקיון ברשויות ופעילות הגינון תושבת, פעילות הכבאים תעבור למתכונת חירום בלבד, הווטרינרים העירוניים לא יתנו שירותים ולא יפעלו שירותי המצילים בחופי הים. עם זאת, מערכת החינוך ומוקדי 106 יפעלו כסדרם. בנוסף, הפסקת עבודת פקחי החניה עלולה להוביל לחסימת נתיבי תחבורה ועומסי תנועה במרכזי הערים.

פורום 15 הערים הגדולות הצטרף למאבק של מרכז השלטון המקומי. "לא ניתן לראש הממשלה ושריו ליצור פילוג ועימות בתוך השלטון המקומי . ערי הפורום תעמדנה בחזית אחת ותתמוכנה בדרישה הצודקת של השלטון המקומי להעברת תקציבי החובה הממשלתיים שיבטיחו את המשך מתן השירות לאזרח", הודיע הפורום.

ח"כ זאב בילסקי, יו"ר השדולה למען השלטון המקומי בכנסת תקף את קיצוץ התקציבים לרשויות. "כתוצאה ממדיניות הקיצוצים של הממשלה הרשויות המקומיות נמצאות בקריסה. הקיצוץ בתקציבי החובה הממשלתיים המגיעים לרשויות המקומיות המתקשות לאזן את תקציבן בשל היותן בפריפריה, מביא אותן למצב של חוסר אפשרות להעניק שרות ראוי ולשלם שכר לעובדים. השדולה למען השלטון המקומי בכנסת תפעל בנחישות להביא את תקציבי החובה לרמה הנדרשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully