וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: פלסטינים ניסו לשדוד נהג מונית

8.3.2010 / 11:52

פחות משבוע לאחר ששני שב"חים ניסו לשדוד נהג מונית באזור התעשייה בראש העין, הוגש נגדם כתב אישום. הפלסטינים נאשמים בביצוע שוד בנסיבות מחמירות

לבית המשפט המחוזי בפתח תקוה הוגש הבוקר (שני) כתב אישום נגד מוחמד עוינה וטארק זגיר, שני שוהים בלתי חוקיים מהכפר בתיר, הנאשמים בשוד בנסיבות מחמירות, לאחר שבשבוע שעבר ניסו לשדוד נהג מונית. השוד סוכל לאחר שהנהג הצליח לירות בהם בזמן שתקפו אותו.

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד גל רוזנצוויג מפרקליטות מחוז מרכז, ביום רביעי האחרון, סמוך לשעה 23:00, עצרו השניים מונית ברחוב דיזינגוף בתל אביב, וביקשו מהנהג שיסיע אותם לראש העין תמורת 150 שקל.

עוד צוין בכתב האישום כי סמוך למחלף "לב הארץ" המוביל לראש העין ולכפר קאסם, הורה עוינה לנהג לעצור את המונית, ואז השתמש במילת קוד מוסמכת כדי להודיע לזגיר על השוד. זגיר, שישב במושב האחורי חנק את הנהג, ובמקביל החל עוינה, שישב בחלק הקדמי של הרכב, להכות את הנהג בפניו והוציא את מפתחות הרכב.

לפי כתב האישום, עוינה שדד כסף מזומן שהיה במונית, ואת תעודת הזהות וכרטיסי אשראי של הנהג, ואילו זגיר פירק את מחשב כף היד של הנהג, שהיה ברכב, ולקח גם כסף במזומן. השניים המשיכו להכות את הנהג, הפילו אותו ארצה ושברו את משקפיו, כאשר עוינה מכה אותו באמצעות אלה מתקפלת שמצא בתיקו של הנהג.

השיב באש מחשש לחייו

מכתב האישום עולה עוד כי בשלב מסוים לאחר שהוכה, הצליח הנהג, שהיה חבול וחשש לחייו, להוציא מתיקו אקדח וירה לעבר הנאשמים. עוינה נפצע בבטנו, בידו ורגלו וזגיר נפצע ברגליו. השניים ניסו להימלט מהמקום, ועצרו מונית נוספת, אולם כוחות משטרה שהגיעו למקום בעקבות קריאת עוברי אורח עצרו אותם. הנהג הפצוע נחבל בראש ובצלעות ונגרמה לו המטומה תחת עינו.

זגיר הודה בחקירתו במעשים, אולם לאחר מכן חזר בו וטען שהותקף על ידי נהג המונית ולכן תקף אותו. עוינה הכחיש את האשמות, וטען בחקירה שהנהג סירב להסיעם לכפר קאסם ולכן ניסו לקחת ממנו בכוח את הכסף ששילמו לו. מאוחר יותר טען במשטרה שעשו זאת משום שנהג המונית סירב להמתין במקום בו עצרו את המונית. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם של השניים עד תום ההליכים הפליליים נגדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully