וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג מונית ירה בפלסטינים שניסו לשדוד אותו

נהג מונית שהותקף באזור התעשייה בראש העין, הצליח לשלוף את אקדחו וירה בשני פלסטינים שלפי החשד ניסו לשדוד אותו. אחד הנוסעים נפצע באורח קשה והאחר באורח קל. גם הנהג נפגע באורח קל

שני פלסטינים השוהים באופן בלתי חוקי בישראל, נורו אמש (רביעי) על ידי נהג מונית, לאחר שניסו לפי החשד לשדוד אותו בפארק סיבל באזור התעשייה של ראש העין. כתוצאה מהירי נפצע אחד הפלסטינים באורח קשה ואחד באורח קל. נהג המונית נפצע אף הוא ופונה במצב קל לקבלת טיפול. סגן מפקד תחנת ראש העין, רב פקד משה (איקו) שחר סיפר בראיון לגלי צה"ל כי "בסביבות 23:30 התקבלה שיחה מנהג מונית, בן 60, שסיפר ששני אנשים תקפו ושדדו אותו, אך הוא לא ידע לספר היכן הוא נמצא".

לאחר זמן קצר הצליחה המשטרה לאתר את נהג המונית באזור התעשייה בראש העין. רפ"ק שחר הוסיף כי "הנהג סיפר שהסיע שני צעירים מתל אביב לכיוון כפר קאסם. כשהגיעו לאזור התעשייה, השניים תקפו אותו ובמהלך הקטטה שהתפתחה ביניהם, הצליח הנהג להוציא מתיקו אקדח ולירות בשניים. הנהג סיפר לשוטרים כי הצעירים נמלטו, אולם הוא לא ידע אם פגע בהם ומה מצבם".

המשטרה פתחה בסריקות אחר שני התוקפים ולאחר זמן קצר הם אותרו במונית אחרת בה נסעו. "במונית מצאנו את שניהם כשהם סובלים מפגיעות ירי, אחד פצוע באורח קשה והשני באורח קל", סיפר שחר, שהוסיף כי על השניים נמצאו פריטים שקושרים אותם לשוד נהג המונית – כסף מזומן ותעודת הזיהוי של הנהג.

השניים פונו על ידי מד"א לבית החולים בילינסון. לדברי המשטרה, הפצוע שנפגע באורח קל קשר עצמו לאירוע. רפ"ק שחר סיפר שנהג המונית אמנם הוגדר כפצוע באורח קל, אולם הוא היה מבוהל ותשוש.

"קיבלנו קריאה על נהג מונית שהותקף בתוך רכבו, סמוך לפארק סיבל בראש העין", סיפר לוואלה! חדשות זכי הלר, הדובר המבצעי של מד"א. "צוות טיפול נמרץ של מרחב ירקון שהגיע למקום מצא את נהג המונית, כשהוא חבול בכל חלקי גופו. הוא טופל בידי הצוות, פונה במצב קל לבית החולים בילינסון בפתח תקווה".

"מאוחר יותר", סיפר הלר, "התקבלה קריאה נוספת על שני פצועים במהלך קטטה. צוות נוסף ממרחב ירקון שוגר למקום, הם מצאו שני פצועי ירי ולאחר טיפול, פונו לבית החולים בלינסון אחד קשה ואחד במצב קל". הלר סיפר שהצעיר שנפצע קשה נפגע מירי בבטנו ובגפיו ואילו חברו נפגע מיריות בגפיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully