וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלב מי שזולל את עגילי החברה של הנסיך

זוג עגילי הפנינה שהעניק הנסיך וויליאם כמתנת יום הולדת לחברתו קייט, הגיעו לבסוף למערכת העיכול של כלבה, אוטו. החברה נקלעה למבוכה ועצב, אך הנסיך הבטיח לרכוש עבורה זוג אחר

כשהנסיך וויליאם חיפש מתנה ראויה לכבוד יום הולדתה ה-28 של חברתו קייט מידלטון, הוא לא בחל באמצעים ובחר בעזרת סוחר פרטי את זוג עגילי הפנינה הטובים והיקרים ביותר שמצא. העיתונים בממלכה הבריטית מדווחים היום (ראשון) כי וויליאם עלול להצטער על ההפקה היוקרתית וזאת לאחר שנודע, כי כלבה של מידלטון העונה לשם אוטו, הפך את העגילים למעדן וזלל אותם.

חברה של קייט שהתייחסה לזלילת הקוקר ספנייל, אמרה כי "היא נכנסה לפאניקה. היא חיפשה את העגילים על הרצפה, מתחת למיטה, בכל הבית, אבל לא מצאה אותם. כשהיא חזרה לקומה העליונה היא שמה לב שכמה דברים על השידה שליד המיטה הוזזו ממקומם, ושיש סימני שיניים על שפורפרת קרם הידיים שמונחת שם. נראה שאוטו נכנס לחדר השינה שלה ואכל את עגילי הפנינה. הוא ישב על קצה מיטתה, ליקק את כפות רגליו, ונראה מאוד מרוצה מעצמו".

לדברי החברה, קייט היתה מאוד נבוכה ועצובה, אך כשסיפרה על כך לנסיך הוא צחק ואמר שהיא תצטרך לחכות שהם ייצאו מהצד השני של הכלב. ואכן, כשהם יצאו שוב לעולם, הם היו לעוסים כל כך עד שלא ניתן לענוד אותם. "וויליאם אמר לה לא לדאוג ושהוא יקנה לה זוג נוסף", אמרה החברה של מידלטון.

הוריה של מידלטון נתנו לה את אוטו כמתנה לחג המולד, והוא מלווה אותה בביקוריה במעונות המלכותיים בסנדרינגהאם ובאלמורל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully