וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב ישראלי: השרב קופץ לביקור אימתני

הכינו את המזגנים: מזג האוויר מתכנן מהפך נוסף וכבר מחר צפויה הטמפטרטורה לחצות את קו 30 המעלות. הכנרת ממשיכה לרשום מאזנים חיוביים ובסוף השבוע עלה המפלס ב-4 ס"מ

אחרי שבשבוע שעבר הוצאנו מהארונות את המעילים והסוודרים, הנה מגיע שוב תורם של בגדי הים. במהלך השבוע הקרוב יעלו הטמפטורות במידה ניכרת ויתפתחו תנאי שרב ברוב אזורי הארץ. רק ביום רביעי צפויה הקלה ותחול ירידה בטמפרטורות.

היום יהיה מעונן חלקית עד בהיר עם עלייה בטמפרטורות. הטמפרטורות יהיו גבוהות מהרגיל בעונה בעיקר בפנים הארץ ובהרים. הרחצה בחופי הים התיכון מסוכנת. מחר הטמפרטורות יעלו במידה ניכרת וייעשה שרבי ברוב אזורי הארץ. כמו כן, ינשבו רוחות דרומיות מזרחיות ערות. ביום שלישי ייעשה חם ויבש מהרגיל בעונה, וצפוי להיות אביך. לקראת שעות הצהריים יחדור לאזורנו אוויר קריר יותר ולח. ביום רביעי יהיה מעונן חלקית עד בהיר ותחול ירידה בטמפרטורות בעיקר במישור החוף, אך הטמפרטורות יהיו עדיין גבוהות מהרגיל בעונה.

הגשם שירד במהלך סוף השבוע הצליח להביא לעלייה קלה במפלס הכנרת. במהלך סוף השבוע עלה המפלס בארבעה סנטימטרים, וכעת הוא עומד על 214.93-, 4.09 מטרים מתחת לקו האדום העליון. בשבוע שעבר נמסר כי בפעם הראשונה מאז יולי 2008 המפלס גבוה מהקו האדום התחתון. ברשות המים מסרו כי גם מפלס ים המלח עלה ב-8 ס"מ בחודש שעבר - העלייה הגדולה ביותר בארבע השנים האחרונות.

עם זאת, ברשות המים מציינים כי עונת הגשמים הנוכחית מכסה את גירעונות השנה בלבד. בימים הקרובים אמורה רשות המים לתת את המלצתה לוועדת הכספים שתקבע האם יש צורך בהחזרת היטל הבצורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully