וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרונוביץ' חושב ש"מטילים רפש" בליברמן?

בעקבות השתלחות שר החוץ במשטרה, הבהיר השר לביטחון הפנים: "אני מגבה את משטרת ישראל באופן נחרץ". עם זאת הבהיר: "לא אשתף פעולה עם שום ניסיון להטלת רפש בשום אזרח"

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: עידן גוראל ודורון שטיין)

השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' (ישראל ביתנו) הגיב הערב (חמישי) לטענות יו"ר מפלגתו, שר החוץ אביגדור ליברמן, נגד המשטרה. לדברי אהרונוביץ', הוא "מגבה את משטרת ישראל באופן מלא ונחרץ, בצורה ברורה חדה ושאינה משתמעת לשתי פנים. אני אמנם חבר במפלגתו של שר החוץ אביגדור ליברמן, אך יחד עם זאת אין בכך בשום אופן כדי להשפיע על עבודתה של משטרת ישראל או על שיקוליי ודרך פעולתי בכל הנושאים הקשורים לתחומי עיסוקו של המשרד. כל גורם המנסה לייצר קשר בין הדברים מטעה ומשקר במצח נחושה".

אהרונוביץ' הוסיף כי הוא "נמנע מכל התערבות ישירה או עקיפה בחקירתם של אנשי ציבור". עוד אמר השר לביטחון הפנים: "איני מתכוון לשתף פעולה עם שום ניסיון שתכליתו להטיל רפש, בשום אזרח במדינת ישראל, ללא קשר לתפקידו או מעמדו הציבורי. אני משאיר את מלאכת החקירה אך ורק בידי הגורמים המוסמכים לכך במשטרת ישראל תוך כדי שאני בטוח שיבצעו את עבודתם בצורה מקצועית ואמינה"

מוקדם יותר, השר ליברמן תקף פעם נוספת את המשטרה בגין החקירה החדשה המתנהלת נגדו. במסיבת עיתונאים בתל אביב אמר ליברמן: "הוזהרתי עשרות פעמים שאסור לי להתייחס לחקירה, והם באופן שיטתי ומגמתי מייצרים מצג שווא". הוא הוסיף ש"הכל עורבא פרח".

"למה דווקא עכשיו?", שאל ליברמן את העיתונאים. "כל מצג השווא הזה נועד להפעיל לחץ על מערכת המשפט היועץ המשפטי והפרקליטות וליצור דעת קהל עוינת נגדי". הוא הדגיש כי בכוונתו "לסיים את מלוא הקדנציה" שלו כשר החוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully