וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה רוצים לסרס את קנוט הדוב?

האם דוב הקוטב המפורסם ביותר בעולם יזכה ללכת לאסיפת הורים? ארגון לזכויות בעלי חיים ביקש מגן החיות בברלין לסרס אותו, כדי למנוע ממנו להזדווג עם בת דודתו ולהעמיד צאצאים חולים

אחרי שהתאושש מהנידוי של אימו, כעת עומד דב הקוטב המפורסם בעולם קנוט לאבד את היקר לו מכל. PETA, הארגון להגנה על זכויות בעלי חיים, ביקש מגן החיות בברלין, בו חי קנוט, לסרס את הדוב בן השלוש כדי למנוע ממנו גילוי עריות עם בת דודתו. כך דווח אתמול (רביעי).

הפגישה בין קנוט לבת הדודה ג'יאנובה נערכה בשנה שעברה, לאחר שג'יאנה, כפי שהיא מכונה בחיבה, הועברה לברלין ממינכן בזמן השיפוצים בכלוב שלה. לאחר קבלת פנים צוננת, התקרבו השניים זה לזו, וכבר אז הזהיר הארגון כי יש למנוע מהם להתרבות.

גורם בגן החיות אמר לסוכנות הידיעות הצרפתית כי לקנוט וג'יאנה, יש אותו סבא, אולף, ולכן כל צאצא שלהם עלול לסבול מבעיות גנטיות וממחלות, בין היתר, מחלה הידועה בשם "דיכאון עריות". "המעריצים של קנוט צריכים לדעת שרק סירוס של קנוט יאפשר לו חיים ארוכים עם ג'יאובנה", אמר פרנק אלברכט בהודעה.

לדבריו, ניתן להצדיק הרבעה של דובי קוטב בגן חיות רק אם היא לשם הגנה על הזן, אך מכיוון שבדרך כלל יש אספקה מוגבלת של חיות, התהליך בדרך כלל נגמר בזיווג בין דובים שהם קרובי משפחה. כתוצאה מכך, חלה ירידה בילודת גורים.

קנוט זכה לתהילה עולמית לפני שלוש שנים לאחר שאימו נידתה אותו בהיותו גור קטן. מאז הוא הפך לאחת האטרקציות הגדולות והרווחיות ביותר בגן החיות של ברלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully