וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצה הושעתה כי כתבה על תלמידיה בפייסבוק

הסיבה להשעיה היא אופיין האלים של ההערות שכתבה המורה בשורת הסטטוס שלה. בין היתר כתבה: "מישהו יודע היכן אני יכולה למצוא רוצח שכיר דיסקרטי? כן, זה היה יום כזה..."

גלוריה גדסדן, מרצה לסוציולוגיה באוניברסיטה בפנסילבניה לא האמינה שזה קורה לה. שורת הסטטוס התמימה לכאורה שרשמה בדף שלה ברשת החברתית "פייסבוק", הביאה להשעיתה מתפקידה. גדסדן אמרה, כי היא הושעתה מעבודתה כיוון שרשמה בשורת הסטטוס תלונות בעלות אופי אלים על עבודתה ותלמידיה.

בחודש ינואר רשמה גדסדן: "מישהו יודע היכן אני יכולה למצוא רוצח שכיר דיסקרטי? כן, זה היה יום כזה...". בפברואר רשמה המרצה: "היה לי יום טוב היום. לא רציתי להרוג אפילו תלמיד אחד. ביום שישי זה כבר היה סיפור אחר".

גדסדן אמרה כי היא פרסמה את שורות הסטטוס הללו כבדיחה, בעמוד אישי, שהיא חשבה שרק חבריה ומשפחתה יכולים לראות. היא אמרה כי אחד התלמידים יידע בכירים באוניברסיטה על ההערות, על אף שלטענתה אין לה ולו תלמיד אחד ברשימת החברים שלה באתר.

"בסך הכול היה לי יום רע, ורשמתי הלצה לחבריי ומשפחתי", הוסיפה גדסדן, שאמרה גם כי לא ידעה שהערותיה יכולות להיקרא על ידי הציבור הרחב, זאת לאחר שראשי האתר הגמישו את הסטנדרטים שלהם מבחינת אבטחת המידע שעולה ברשת החברתית. "חבריי ומשפחתי ידעו שאני מתלוצצת. הם ידעו שלא היה בכוונתי לפגוע באף אחד".

למרות ההסברים, בכירים באוניברסיטה לא היו מרוצים מהרמיזות לאלימות בהערות. "בהתחשב בדאגה למצב הביטחון באקדמיה, לאוניברסיטה יש מחויבות לקחת כל איום ברצינות ולפעול לפי זה", אמרה מרילין וולס, סגנית הנשיא לעניינים אקדמאים.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully