וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: מנהל בי"ס ברהט לא מנע לינץ' בנער

בנו של המנהל מואשם כי בסיוע חבריו היכה במשך 4 שעות נער שניסה לפרוץ למכולת בבעלות המשפחה. לפי כתב האישום, ההתעללות נעשתה בחצר ביתו של האב, בעת שזה נכח במקום

סולטן אל-הוזייל, מנהל בית ספר יסודי מהעיר רהט בנגב, מואשם כי לא מנע פגיעה בנער בן 17 שניסה לפרוץ למכולת בעיר. לפי כתב אישום שהוגש לבית משפט השלום בבאר שבע, בנו של המנהל תקף את הנער וגרם לו חבלה. כתבת רדיו דרום ענבל לוי פרסמה כי אתמול (שלישי) הוגש כתב אישום נגד שולטן ונגד בנו רבח אל-הוזייל בן ה-26. סעיפי האישום המיוחסים לרבח הם תקיפה הגורמת לחבלה של ממש והדחה בחקירה, ואילו סעיף האישום נגד האב הוא הדחה בחקירה.

מכתב האישום עולה כי לפני כשבועיים ניסה הנער לפרוץ לחנות המכולת המשפחתית תוך שהוא שובר את אחד מחלונות בית העסק. אלא שהוא נתפס על ידי אלמוני, שהציג עצמו כשוטר מג"ב. "שוטר המג"ב" עצר את הצעיר והוביל אותו לבית משפחת אל-הוזייל. שם המתינו לו רבח ואביו, כמו גם מספר רעולי פנים.

לפי כתב האישום, רבח החל להכות את הנער בפניו בעוד שחבריו קושרים את ידיו ורגליו של הצעיר. לאחר מכן נטל רבח מוט ברזל והיכה את הנער בכל חלקי גופו ובראשו. בנוסף, הוא היכה את הצעיר בכוס זכוכית שבורה והפשיט את מכנסיו.

מסכת ההתעללויות הסתיימה, לפי האישום, רק לאחר שהצעיר הסכים לנשק את ידיו של האב – כאמור, מנהל בית הספר. הוא שוחרר על ידי תוקפיו כשהוא חבול ומוכה ומיד ניגש יחד עם אביו לתחנת המשטרה להתלונן על הלינץ'. "במסגרת חקירת האירוע צפויים עוד מעצרים", אמר מפקד תחנת רהט רב פקד אייל אזולאי. הוא הוסיף כי בשחזור האירוע, תקפו בני משפחת הנאשמים, והנאשם עצמו, את אחד השוטרים ואיימו על הילד שלא לספר את האמת.

"ברגע שישבתי עם בני ושמעתי מה קרה, הכי כאב לי זה שאחד המתעללים הוא מנהל בית ספר יסודי ברהט הרבה שנים", סיפר אביו של הנער. "דווקא הוא זה שנתן לילד שלי לנשק לו את הידיים והרגליים אחרי ארבע שעות שהבן שלו ואחרים מתעללים בבני והוא לא עשה דבר".

  • עוד באותו נושא:
  • לינץ'
  • רהט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully