וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אתם גרים ליד פדופיל? עכשיו תדעו

ועדת השרים לענייני חקיקה אישרה את הצעת החוק למלחמה בפדופיליה. על פי ההצעה, יוקם מאגר ארצי פתוח לציבור שיכלול את פרטיהם, תמונותיהם וכתובתם של עברייני מין מוכרים

ועדת השרים לענייני חקיקה אישרה היום (שלישי) את הצעת החוק של ח"כ אלי אפללו (קדימה) למלחמה בפדופיליה. על פי הצעת החוק, יוקם מאגר מידע ארצי, שיכיל את פרטיהם של כלל עברייני המין הפדופילים המוכרים לרשויות אכיפת החוק, לרבות תמונותיהם וכתובת מגוריהם, ויהיה פתוח לעיון הציבור.

אפללו אמר לאחר אישור ההצעה, כי "אין דבר חשוב יותר מההגנה על ילדינו ונכדינו. לצערי הרב, היום אין מספיק כלים לטיפול במכת הפדופיליה. יכול להיות שהמוכר הנחמד במכולת ליד הבית הוא פדופיל שהורשע, ואתם בכלל לא יודעים על כך. בזכות המאגר הארצי, כל אחד מאתנו יידע מי הפדופילים, היכן הם מתגוררים ואיך הם נראים".

אפללו הוסיף כי הקמת המאגר תעודד פדופילים לגשת לקבלת טיפול. "כל זמן שהפדופיל נמצא בטיפול, יוסר שמו מהמאגר. אני מקווה שזה יהווה תמריץ לפדופילים לקבל טיפול. בסופו של דבר מדובר בבן אדם חולה שזקוק לעזרה".

על פי הצעת החוק, תוקם ועדת מומחים לטיפול בפדופילים, אשר תקבע עבור בית המשפט האם עבריין מין שהורשע הינו פדופיל, תבדוק את התאמת הפדופיל לטיפול תרופתי וטיפול משלים ותעריך את מסוכנותו לציבור. בית המשפט יהיה רשאי לקבוע מתן טיפול תרופתי וטיפול משלים לפדופיל, בכפוף להסכמתו.

בימים הקרובים תעלה הצעת החוק להצבעה בקריאה טרומית במליאת הכנסת ולאור תמיכת הממשלה היא צפויה לעבור ברוב גדול. לאחר ההצבעה במליאה תעבור הצעת החוק לדיון בוועדת החוקה, חוק ומשפט להכנה לקריאה ראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully