וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות: הנאנסת מאשקלון נקברה בחיים

לאה דרנקין בת ה-15, שנאנסה ונרצחה סמוך לקיבוץ ניצנים, הייתה ככל הנראה בחיים בזמן שנקברה בחולות. כך עולה מבקשת התיקון לאישום של ניקולאי דורושב בפרשה. המידע החדש הגיע בעקבות חוות דעת של המכון לרפואה משפטית

הפרקליטות במחוז הדרומי ביקשה מבית המשפט המחוזי בבאר שבע לתקן את כתב האישום נגד ניקולאי דורושב, המואשם ברצח הנערה לאה דרנקין בת ה-15 סמוך לקיבוץ ניצנים. התיקון התבקש לאחר שחוות דעת מהמכון לרפואה משפטית שהגיעה לפרקליטות גילתה כי דרנקין נקברה בעודה בחיים.

מומחים מהמכון לרפואה משפטית הגיעו למסקנה זו בעקבות הבדיקות שנערכו בגופה והתקבלו בימים האחרונים. הבקשה לתיקון כתב האישום הוגשה פני שבוע לבית המשפט אולם עד עתה בית המשפט טרם נתן תגובתו לנושא. פרטי האישום לא שונו ודרושב מואשם באינוס ורצח הנערה.

בכתב האישום מתואר כיצד דורושב בן ה-26 אנס את דרנקין בעת שהייתה שיכורה וחסרת הכרה, וכיצד רצח אותה לאחר שהתעוררה בעת האונס. עוד מפורט כי דורושב השליך את גופתה של דרנקין לאחר הרצח, ודרס אותה עם מכוניתו.

לרצוח כדי לחמוק מעונש

מכתב האישום עולה שהשניים שהו במסיבה ליד היכל הספורט באשקלון שם הם שתו משקאות משכרים. דרנקין, שחשה ברע, ניגשה לנוח ברכבו של דורושב. לאחר שדורושב פיזר את משתתפי המסיבה שנסעו עימו בבתיהם הוא החליט לנצל את מצב החולשה בו הייתה הנערה ונסע אל מחוץ לאשקלון, לאזור גבעה 69 ליד קיבוץ ניצנים שם אנס אותה.

עוד עולה מכתב האישום כי במהלך האונס התעוררה דרנקין והחלה להיאבק עימו ולצרוח שהיא רק בת 15 ושהיא תתלונן נגדו במשטרה. בשלב הזה הבין דורושב שהוא עלול להיות מאושם באינוס והחליט לרצוח אותה. הוא כיסה את פיה ואפה בידו האחת וחנק אותה בידו השנייה עד שגרם, בכיבול, למותה. אח"כ השליך אותה על הגבעה, כיסה אותה בחול ודרס אותה ברכבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully