וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדובאי הכריזו שישראל היא הכי הומאנית

למרות המשבר הדיפלומטי: התאחדות הקריקט העולמית שבדובאי בחרה בהתאחדות הישראלית כזוכה בפרס מיוחד על הומאניות בספורט. "לא ברור אם משלחת ישראלית תצא לטקס"

דובאי אמנם הודיעה אתמול על סגירת שעריה בפני כל מי שברשותו דרכון ישראלי, אבל לפחות בכל הנוגע לספורט, ישראל ממשיכה להסתמן כלא פחות ממעצמה אהודה בנסיכות הערבית: רגע אחרי ההישגים המרשימים של הטניסאית שחר פאר שהצליחה למתג עצמה כמחסלת האמיתית בדובאי – הודיעה אתמול (שני) התאחדות הקריקט העולמית שמקום מושבה במדינה ומנוהלת על ידי התאחדות הקריקט של דובאי, כי בחרה בלא אחרת מהתאחדות הקריקט הישראלית כזוכה בפרס פפסי היוקרתי על הומאניות בספורט.

הפרס ניתן על ידי ההתאחדות העולמית כהוקרה על פרוייקט מיוחד המתקיים בארץ במסגרתו משולבים בני נוער יהודים ובדואים בנגב. "עדיין מוקדם להעריך אם נוציא משלחת ישראלית לטקס הרשמי", אמר בעקבות ההכרזה אריק קפלן, יו"ר התאחדות אילת המייצגת את ספורט הקריקט בישראל.

בנוסף, סיפר קפלן, כי נבדקות כעת האפשרויות ליציאתו של הספורטאי אפי לוי המיועד גם הוא לצאת בחודשי הקיץ לדובאי כדי להשתתף באפילות העולם בסקי מים שתיערך במדינה. "אין לנו ספק שבמשטרת דובאי לא ממש ישמחו לשמוע ששעה שהם מפזרים איומים על שלומם של ישראלים במדינה – ביד השנייה מוענקים לנו שם פרסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully