וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: "הבנייה הישראלית בירושלים מזיקה"

דובר מחלקת המדינה ביקר את האישור שניתן לבניית 600 יחידות דיור בפסגת זאב. "זה צעד מזיק הפוגע באמון בין הצדדים", הוסיף

ארה"ב ביקרה הלילה (שלישי) את ישראל על אישור הבנייה שניתן במזרח ירושלים, וכינתה זאת כצעד "לא מועיל", כך נמסר בסוכנות הידיעות הצרפתית. "הבענו את חששנו הכבד מול ממשלת ישראל כי פעילות מסוג זה, במיוחד בשעה שאנחנו מנסים לחדש משא ומתן משמעותי, כצעד מזיק הפוגע באמון בין בצדדים", אמר דובר מחלקת המדינה פיליפ קראולי.

דבריו של קראולי מגיעים כתגובה לפרסומים בישראל לפיהם ממשלת ישראל אישרה את בנייתם של 600 יחידות דיור בפסגת זאב שבמזרח ירושלים, צעד שעורר את זעמם של הפלסטינים.

"קיבלנו דיווחים כי תוכנית לבניית 600 בתים בפסגת זאב, בהצעה שהוגשה במקור בשנת 2008, התקדמה בתהליך האישורים, למרות שהבנו כי מדובר במספר נמוך יותר של בתים מהתוכנית המקורית", הוסיף קראולי. "אנחנו גם מבינים כי לא מדובר באישור סופי של התכניות, אולם זה צעד בכיוון הזה".

המשך הבנייה הישראלית בהתנחלויות מהווה את המכשול הגבוה ביותר לחידוש המשא ומתן שמוקפא למעלה משנה. "אנחנו נמשיך לקרוא לשני הצדדים להימנע מצעדים שבכוונה או שלא בכוונה יפגעו באמון ובמאמצים לחידוש השיחות שיביאו לקץ הסכסוך על בסיס פתרון שתי המדינות", אמר הדובר. "אנחנו חשובים שרצוי שהצדדים ישובו לשולחן המשא ומתן במהירות האפשרית", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully