וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולשים יקרים, עזרו לנו להחליט

סיעת קדימה דאגה להזמין סיקור תקשורתי נרחב לביקור הח"כים בביה"ח שניידר הבוקר, אולם מערכת וואלה! חדשות החליטה להימנע מלסקר את המצווה, מחשש לצחנה יח"צנית קשה. עכשיו אתם קובעים - יש לנו על מה להצטער?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"באנו הנה בפורים, במקום לעסוק בעצמנו, לשמח את הילדים". לבני וחברי קדימה בסיור בשניידר, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם אנחנו במערכת החדשות של וואלה! הוזמנו, כמו כלי תקשורת אחרים, לסקר את הביקור של ציפי לבני וחברי הכנסת של קדימה בבית החולים לילדים שניידר בפתח תקווה. החלטנו לוותר, ולא לשלוח צלם או כתב לארוע, כי עם כל הכבוד ליושבת ראש האופוזיציה, ביקור אצל ילדים חולים בפורים הוא דבר שצריך להיעשות פנימה, בלי עדלאידע תקשורתית שתלווה אותו. לטעמנו בוואלה! חדשות, אף אחד לא צריך למחוא כפיים לנבחרי ציבור שמדי פעם פועלים למען הציבור.

מעבר לזה, כבודם של חברי הכנסת במקומם מונח, אבל ביקור אצל ילדים חולים בפורים הוא דבר שמתאים יותר לקבוצות ספורט או אמנים מפורסמים. אנחנו לא מכירים אף ילד, חולה או בריא, שציפי לבני או שאול מופז משמחים אותו בימים הקשים בהם הוא מתמודד עם מחלה או פציעה קשה.

דוברות מפלגת קדימה לא נתנה להחלטה שלנו להרוס להם את החגיגה. אחר הצהרים הגיעו למערכת תמונות של הפוליטיקאים המחופשים בצירוף ציטוט של לבני שאומרת "באנו הנה בפורים, במקום לעסוק בעצמנו, לשמח את הילדים". אז כן, במקום לעסוק בעצמם, החליטו חברי קדימה לייצר אירוע יחסי ציבור בבית חולים ולפרסם זאת כמה שניתן, עם כל זווית, בכל תמונה ובכל הפומפוזיות האפשרית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואולי זו רק ציניות של התקשורת? אולי ביקור מלא כוונות טובות של אנשי ציבור עסוקים שחילקו אוזני המן לילדים הוא משהו שציבור הגולשים שלנו בעצם ישמח לקרוא ולראות? אולי לא צריך כל דבר לבחון במשקפיים ביקורתיים וחשדניים?

לכן, אנחנו שואלים אתכם: החליטו והצביעו - האם הייתם רוצים לראות תמונות מהביקור ולקרוא דיווח עיתונאי בעניין, או שמדובר כאן ביחסי ציבור מיותרים למצווה שאמורה להיעשות בסתר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully