וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד בניקוב צמיגיה של השופטת שניידר

תושב ירושלים בן 50 נעצר בחשד שניקב את צמיגי מכוניתה של שופטת ביהמ"ש השלום בעיר. בחיפוש במכוניתו נמצאו ממצאים הקושרים אותו לאירוע, אך החשוד מכחיש את החשדות

תושב ירושלים בן 50 נעצר הבוקר (שני) בחשד שניקב את צמיגי מכוניתה של שופטת בית משפט השלום בירושלים אנה שניידר ושל רשם בית המשפט אורי פוני. בקול ישראל דווח כי החשוד מכחיש את המעשים. בחיפוש במכוניתו נמצאו ממצאים הקושרים אותו לניקוב הצמיגים. החקירה העלתה שלאיש סכסוך ממושך שנידון בפני רשם בית המשפט.

ארבעה צמיגי רכבה של שופטת בית המשפט השלום אנה שניידר נוקבו בליל ראשון בירושלים. בנוסף נכתב על פגוש הרכב הכיתוב: "את וביניש=רצח". משטרת מחוז ירושלים פתחה בחקירה.

שר המשפטים יעקב נאמן תקף אתמול את פרקליט מחוז ירושלים עו"ד אורי קורב. בהתייחסו לתקרית שבה נוקבו צמיגי רכבה של השופטת, אמר השר נאמן כי "התופעה של תקיפה ואלימות כלפי שופטים ומערכת המשפט היא מעשה שלא יעשה, וצריך לטפל בנושא במלוא חומרת הענישה. במצב בו גם פרקליט מחוז ירושלים מתבטא בצורה לא הולמת כלפי השופטים נוצרת בציבור תחושה שהדבר מותר, אלו דברים חמורים".

אירוע זה מצטרף למספר מקרים קודמים של אלימות נגד שופטים במהלך החודשים האחרונים. בתחילת החודש הציתו אלמונים את מכוניתו של שופט בית המשפט המחוזי בחיפה, משה גלעד. המקרה אירע שעה שהרכב חנה סמוך לבית השופט בעכו, במרחק של כ-200 מטרים מתחנת המשטרה בעיר. כשבוע לפני כן הגיע פיני כהן תושב ירושלים בן 52 לדיון בבית המשפט העליון, חלץ את נעליו והשליך אותן לעברה של נשיאת בית המשפט העליון דורית ביניש. ביניש נפגעה בראשה ולאחר מכן השתלטו אנשי משמר בית המשפט על כהן כשהם מזעיקים באופן מיידי את כוחות הביטחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully