וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למכירה: בונקר מהמלחמה הקרה במצב טוב

אם אתם מפחדים מהגרעין האירני ורוצים להיות מוכנים, או שתמיד רציתם לשחזר את הסרט "פגז מן העבר", זו ההזדמנות שלכם. אדם מבריטניה מציע למכירה בונקר גרעיני מתקופת המלחמה הקרה

באתר המכירות איביי (ebay) אפשר לקנות כמעט כל דבר העולה על הדעת, לא משנה כמה הזוי. אדם בריטי מציע למכירה באתר בונקר גרעיני מתקופת המלחמה הקרה. הבונקר הממוקם במחוז דרבישייר עורר עניין רב בקרב קונים פוטנציאליים ועד כה מחירו אשר התחיל ביום חמישי ב-500 פאונד (2862.396 שקלים) עלה ל-19,300 פאונד (110,488 שקלים).

"הזדמנות נדירה לרכוש פיסה של היסטוריה מהמלחמה הקרה", נכתב באתר המכירה. "ממוקם באזור יפיפה עם נוף מרהיב – בונקר גרעיני משלך עם רוב הציוד המקורי על חלקת אדמה".

הבונקר נבנה בשנת 1959 ושימש את חיל המשקיפים המלכותי (ROC), חיל שהורכב ממתנדבים אזרחים אשר במהלך המלחמה הקרה קיבל את האחריות על דיווח על התקפה גרעינית במידה וזו תתרחש. לאחר התפרקות ברית המועצות הוצאו הבונקרים, אשר היו פזורים בכל רחבי בריטניה, משימוש. הבונקר אשר מוצע למכירה אויש בידי שלושה בני אדם עד 1991.

למתעניינים, גודלו של הבונקר הוא 15 מטר על 15 מטר והוא נמצא על אדמה חקלאית (הכלולה במחיר) בעלת נוף פנורמי על האזור מסביב. הוא נמצא 4.57 מטר מתחת לאדמה וכולל שני חדרים, שירותים כימיים וחדר בקרה. בנוסף לרהיטים שונים יקבל הרוכש גם חבל לגרירת חפצים כבדים דרך פתח הכניסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully