וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמדינג'ד: "ישראל היא עלבון לאנושות"

בכנס "סולידריות איסלמית לעתיד פלסטין" אמר נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד כי מי שתומך בישראל תומך בפשעים של משטר כיבוש. "הם גזענים שלא מתחשבים בעקרונות אנושיים"

נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד תקף היום (ראשון) שוב את ישראל והגדיר את קיומה "עלבון לאנושות". אחמדינג'ד אמר את הדברים בכנס "סולידריות איסלמית למען עתידה של פלסטין". "תומכי המשטר הציוני הצועקים סיסמאות של זכויות אדם וסיסמאות נגד הטרור, תומכים בפשעים של משטר כובש", אמר אחמדינג'ד.

לטענת אחמדינג'ד המשטר הציוני הוא מקור כל המלחמות, רציחות העמים, הטרור והפשעים נגד האנושות. "הם קהילה גזענית אשר לא מתחשבת בעקרונות אנושיים", אמר אחמדינג'ד.

אחמדינג'ד השתתף בסוף השבוע בכנס בסוריה במסגרתו נפגש עם נשיא סוריה בשאר אסד ומזכ"ל ארגון חיזבאללה חסן נסראללה. אסד ואחמדינג'ד דנו בפגישתם בשורה של נושאים, ביניהם הכרזת כוננות לקראת אפשרות שישראל תתקוף, הידוק היחסים בין שתי המדינות, ודחיית הדרישה האירופאית מסוריה להפסיק לסייע לחמאס ולחיזבאללה.

באירן מאיימים לא רק על ישראל. סגן מפקד משמרות המהפיכה שיגר היום איום לעבר מדינות אירופה. "אם אירן תחליט, אירופה תבלה את החורף בקור", אמר חוסיין סלאמי, "הטילים שלנו מסוגלים כעת לפגוע בכל נקודה שבה נמצאים אלה שפועלים נגדנו". סלאמי אמר את הדברים בכינוס של יוצאי צבא ומתנדבים בעיר קרמן. אירן היא אחת מיצואניות הנפט והגז הגדולות בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully