וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

14 הרוגים בפיגוע התאבדות במרכז אפגניסטן

לפחות 14 בני אדם ונהרגו -32 נפצעו במתקפת טרור בעיר הבירה של אפגניסטן קאבול. מחבל מתאבד פוצץ עצמו בכניסה למרכז הקניות הגדול בעיר

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: לירז ליבנה)

לפחות 14 בני אדם נהרגו הבוקר (שישי) בפיגוע ההתאבדות שאירע בקאבול בירת אפגניסטן. לפחות 32 בני אדם נפצעו בפיגוע. בין ההרוגים יש גם אזרחים זרים, כך נמסר ממשרד הבריאות של אפגניסטן. הטליבן לקח אחריות על הפיגוע בו פוצץ עצמו מחבל מתאבד סמוך לכניסה למרכז קניות גדול בבירת אפגניסטן. לאחר הפיגוע התנהלו חילופי ירי בין המשטרה למחבל נוסף.

המתקפה על הבירה ארעה לאחר שכוחות אפגנים וזרים המובלים בידי אנשי נאט"ו החלו לתקוף את מטה הטליבן במחוז הלמנד בדרום המדינה, תקיפה אשר נחשבת עבור ארה"ב מרכיב עיקרי בהחלשת הטליבן.

המשטרה בקאבול מדווחת על מחבל מתאבד שפוצץ עצמו בשעות הבוקר סמוך לכניסה למרכז הקניות הגדול ביותר בעיר הבירה. "בפיגוע נהרגו 14 בני אדם, בינם גם אזרחים זרים, ועוד כ-32פצועים", אמר בכיר ממשרד הבריאות האפגני. דובר ארגון הטליבן, שלקח אחריות על הפיגוע מסר ממקום לא ידוע כי "חיילי מלחמת הקודש שלנו ניהלו את המתקפה בליבו של עיר הבירה". לדבריו לפחות חמישה לוחמי טליבן היו מעורבים במתקפה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully