וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גשום וסוער ברוב הארץ, חשש להצפות בדרום

אחרי מספר ימי שמש חמימים, החל לרדת הערב גשם בעיקר במישור החוף. חגיגות פורים רבות נדחו, ובנגב חוששים משיטפונות בנחלים

לאחר שבועיים של מזג אוויר נוח וימים חמימים, גשם כבד החל לרדת בשעות האחרונות (חמישי) במישור החוף, ובהמשך הוא צפוי להתפשט לפנים הארץ. כמיטב המסורת, חג הפורים צפוי להיות גשום ועד יום שני יירדו ממטרים בכל רחבי הארץ.

החזאי נחום יודוביץ' מהשירות המטאורולוגי סיפר לוואלה! חדשות כי "הגשם החל לרדת הערב לאורך מישור החוף, כשהוא מלווה בסופות רעמים וברקים מאשקלון עד חדרה. עם זאת מוקדם מדי לדעת מה כמויות המשקעים שירדו". הגשם צפוי להתפשט לרוב חלקי הארץ וקיים חשש לשיטפונות בנחלי הנגב, הערבה ומדבר יהודה ובמקומות בנמוכים. עד יום שני הגשם יירד לפרקים, וביום שלישי צפוי להיות בהיר.

בחברת החשמל ערוכים לכל תרחיש ונכון לשעות הערב לא נרשמו תקלות. נוכח הרוחות העזות המשתוללות בחוץ, מבקשים בחברת החשמל מהציבור לדווח על כל תקלה שהיא.

הגשם צפוי להתחזק מחר, דווקא ביום בו יצוין חג הפורים בכל בתי הספר ברחבי הארץ: הטמפרטורות יירדו מעט ובאזורי הצפון והמרכז יירשמו גם סופות רעמים לפרקים. על רקע מזג האוויר הסוער והתחזיות הקודרות החליטו הבוקר ברשויות מקומיות רבות לבטל את אירועי הפורים, לדחות אותם או לקיימם במתכונת מצומצמת באולמות סגורים.

אירוע "ZOO תל אביב" - האירוע המרכזי של עיריית ת"א לפורים, נדחה ליום שני ויתקיים החל מהשעה 11:00 במתחם גן העיר כשבמרכזו שחזור של גן החיות המיתולוגי. זאת לאחר שהחגיגות ברמת השרון, חולון ונתניה נדחו אף הן. גם באשקלון נדחו אירועי פורים כולם ליום שני הקרוב. במודיעין הגדילו לעשות ודחו את העדלאידע ליום שישי הבא – 5 במרץ, בשעה 11:45. בעיר עכו החליטו בעקבות מזג האוויר לבטל את קיום התהלוכה בעיר ולקיים את אירועי פורים באולמות בתי הספר בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • מזג אוויר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully