וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ראש ממשלת בריטניה חוטף לפעמים עצבים

לפי גילויים חדשים מספר על נפילת מפלגת הלייבור, גורדון בראון איבד את העשתונות וצעק על טוני בלייר לפני שזה פרש מראשות הממשלה. בין השאר האשים אותו: "הרסת את חיי"

גילויים חדשים על מזגו החם של ראש ממשלת בריטניה גורדון בראון. ספר חדש חושף כי בראון צעק מספר פעמים על טוני בלייר "הרסת את חיי" בעימות שהוביל את בלייר להודיע על מועד פרישתו מראשות ממשלת בריטניה. עיתון "הגרדיאן" הבריטי, פרסם היום (חמישי) את הגילויים מהספר "סוף המפלגה" שנכתב על ידי כתב ה"אובזרבר" אנדרו רונסלי, נוכח הסערה שפרצה השבוע בבריטניה, לאחר שנחשף כי בראון נהג בבריונות כלפי כמה מאנשי צוותו.

רונסלי מתאר בספר כיצד בראון התעקש במהלך הפגישה בת השעתיים בספטמבר 2006, שבלייר לא רק יתפטר אלא שגם אף חבר לייבור אחר לא יתמודד מולו על ראשות המפלגה. אולם, בלייר אמר כי הוא אינו יכול להבטיח זאת. דרישתו של בראון להיות המועמד היחיד עומדת בניגוד להצהרותיו הפומביות באותה תקופה כי הוא מקבל בברכה תחרות על התפקיד."מי אתה חושב יותר טוב ממני? אתה חושב שיש מישהו יותר טוב ממני?" שאל בראון את בלייר. העימות בין השניים הסתיים ללא פתרון, ולדברי רונסלי, בלייר תיאר את הפגישה כ"זוועתית" ו"נוראית" ואמר למקורביו כי בראון "חזר וצעק לעברי שהרסתי את חייו".

בספר מתוארת גם שיחת טלפון בראון לבלייר, במהלכה קילל בראון בזעם עקב מאמר שפרסם מקורב של בלייר, בו הוא הביע תמיכה בהישארותו בתפקיד. לאחר שיחת הטלפון צחק בלייר עם עמיתיו על תגובתו ההיסטרית של בראון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully