וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעשה טוב בפורים

וואלה! וארגון חברה טובה עוזרים לכם להעביר את החג בכיף! והשבוע, שלל אפשרויות להתנדבות מהנה ברוח החג בכל רחבי הארץ. רק תבחרו מתי ואיפה

28.2 - 4.3 - מסיבות עם בעלי צרכים מיוחדים ברחבי הארץ

לרגל חג פורים יערך מבצע התנדבות ענק בכל הארץ. מבצע "שיא פורים - מסיבה כמו בסיפורים", במסגרתו יתקיימו מסיבות רבות עם בעלי צרכים מיוחדים בעשרות ישובים ברחבי הארץ. את המבצע מארגנים חברה טובה בשיתוף עם עמותת קרן ישעי-מרפא לחיים ועמותת חיים בדרך ארץ. הצטרפו לחגיגות שיכללו מסיבות ריקודים, חלוקת משלוחי מנות, תחרויות תחפושות, שירים ומשחקים ברוח החג והמון הנאה.

28.2 - מסיבות פורים עם ילדים בסיכון באזור המרכז

עמותת "חיים בדרך" ארץ ועמותת "עולם חסד" מזמינות אתכם לחגוג את החג עם ילדים בסיכון במסיבות פורים שיערכו בפנימיות בהן מתגוררים הילדים בדרום ת"א, ביבנה ובאור יהודה. בואו לשמח את הילדים וליהנות ביחד איתם באווירת החג.

28.2-1.3 - חגיגות פורים עם קשישים בירושלים

הקשישים ממעון ההורים "פנינת שלושת האבות" בירושלים ישמחו לבלות איתכם בחג הפורים. בואו לבקר אותם, חלקו להם משלוחי מנות, שירו איתם את שירי החג והעלו חיוך על פניהם. בזכותכם ואתכם הם ייהנו מחג שמח במיוחד.

28.2-1.3 - בילוי בחג עם קשישים בבת ים

הצטרפו לחגיגות פורים עם דיירי מרכז היום לקשיש בבת ים. עזרו לקשישים להתחפש, לשיר ולשמוח בחג בשלל הפעלות שיגרמו להם לאושר רב.

28.2 - הפנינג פורים עם האוכלוסייה המבוגרת בצפת

בית האבות "סוכת נוף שלום" בצפת מארגן הפנינג פורימי עם שלל תחנות והפעלות המיועדים לדיירים. עזרו למארגנים בקישוט האולם, בהסעת הקשישים למקום ובהפעלת התחנות השונות.
מומלץ לבוא מחופשים...

28.2 - מסיבת שיא פורים עם דיירי אקי"ם בחיפה

בואו לבלות את החג במסיבת פורים שמחה במיוחד עם בוגרים הלוקים בפיגור שכלי, מבית חנה- אקי"ם חיפה. החגיגה תכלול תחנות היתוליות שיופעלו על ידי הבוגרים, מסיבת ריקודים, תחרות תחפושות ועוד הפתעות מהנות. תוכלו להעביר במהלך המסיבה הפעלות שירה, קוסמות, ליצנות, משחק ועוד.

1.3 - פורים עם בעלי פיגור שכלי בקריית טבעון

מעון "אשכר" בקריית טבעון מזמין אתכם להצטרף לחגיגת פורים במסיבה עם מבוגרים הלוקים בפיגור שכלי. אם אתם מנגנים על כלי נגינה, שרים, יודעים לבצע קסמים או להעביר הפעלה כייפית אחרת - בואו, רצוי מחופשים עם הרבה מצב רוח טוב, ושמחו את המשתתפים במסיבה.

2.3 - חגיגת שיא פורים ברעננה

רוצים לחגוג את פורים בכיף? הצטרפו למסיבת פורים כמו בסיפורים עם דיירי הוסטל "בית חלומי" ו"בית פרי" ברעננה. עזרו בהפעלת התחנות השונות, לוו את הדיירים במסיבה, חלקו משלוחי מנות ותיהנו עימם מחוויה מרגשת במיוחד.

2.3 - מסיבה בהוסטל גלבוע בקריית אונו

בואו לבלות עם דיירי הוסטל "גלבוע" במסיבת פורים שמחה וצבעונית שתתקיים בשעות אחר הצהריים בקריית אונו. המסיבה תכלול תחרות תחפושות, תחנות ברוח החג, חלוקת משלוחי מנות ועוד הפעלות כיפיות שישמחו אתכם ואת הדיירים המקסימים.

3.3 - סיוע בהפעלת מסיבת פורים בקריית שמונה

אקי"ם סניף קריית שמונה ובית הספר "רננים" לחינוך מיוחד בקריית שמונה, מארגנים מסיבת פורים גדולה לגילאי 6-21. הגופים זקוקים לסיוע בהקמת האירוע ובהפעלתו. תוכלו לעזור בהפעלת הדוכנים השונים, להשתתף בהרקדה ולעלות את המורל של המשתתפים כדי שגם להם יהיה חג שמח ומהנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully