וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו ל"סופרמן" יש מחיר - מיליון דולר

בשנת 1938 הגיחה לעולם דמותו של גיבור העל בגלימתו האדומה על גבי חוברת קומיקס. השבוע נמכר עותק של החוברת המקורית במחיר שיא של מיליון דולר

עותק של חוברת הקומיקס הראשונה של גיבור העל "סופרמן" שיצאה לאור בשנת 1938 נמכרה השבוע במחיר שיא של מיליון דולר בניו יורק, כך דיווחה סוכנות הידיעות הצרפתית. המחיר בו נקנתה החוברת במקור לפני 72 שנה עמד על 10 סנט.

"זהו הגביע הקדוש של חוברות הקומיקס", אמר סטפן פישלר, מייסד אתר אינטרנט שערך את המכירה הפומבית בה נמכרה החוברת המבוקשת. נותרו כמאה עותקים של החוברת הראשונה בה מופיע סופרמן, אולם רק אחת מהן נשארה במצב טוב כמו זו שנמכרה.

המחיר עבור חוברת זו שברה את שיא המחיר עבור חוברת אחת, שעמד עד יום שני השבוע על 317,200 דולרים, שיא שנקבע בשנה שעברה כשהאתר מכר חוברת זהה אלא שבאיכות ירודה בהרבה מזו שנמכרה השבוע. המוכר, שביקש להישאר אנונימי, הרוויח על החוברת מאות אלפי דולרים לאחר שקנה אותה במכירה פומבית לפני כ-15 שנה ב-150,000 דולרים.

הוצאת החוברת היתה הופעתו הראשונה של גיבור העל בציבור. כשהוא לבוש בגלימתו האדומה נראה סופרמן על שער החוברת משליך מכונית בצבע ירוק מעבר לעוברי אורח משתהים. "לפני ש'חוברות האקשן' יצאו לאור, לא נראה גיבור על או אדם שיכול לעוף", אמר פישלר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully